اخبار

ایرپاد جدید اپل انقلابی در عرصه هدفون‌های بی سیم به وجود آورد

آیفون ۷ (Apple iPhone 7) و آیفون ۷ پلاس (Apple iPhone 7 Plus) بالاخره در رویداد شب گذشته اهالی کوپرتینو معرفی شدند و همانطور که انتظار می‌رفت دیگر خبری از خروجی جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون در این محصولات نبود و حالا ایرپاد جدید اپل از راه رسیده است.
کمپانی اپل از سه دلیل اصلی خود برای حذف این درگاه متداول و پرکاربرد در این رویداد گفت – اهالی کوپرتینو به فضای بیشتری برای تکنولوژی جدید خنک سازی خود درون آیفون ۷ نیاز داشتند، امکان پخش صدا با کیفیت مناسب از طریق کابل نوری نیز وجود دارد و در نهایت کوپرتینویی‌ها می‌خواستند انقلابی در بخش هدفون‌های بی سیم به وجود آورند.
تحقیقات و پژوهش‌های متعدد نشان داده‌اند کیفیت صدا از طریق بلوتوث محدودیت‌هایی دارد، با این حال اپل با این کار خود می‌خواهد صحت این موضوع را به چالش بکشد. کمپانی اپل در جمله‌ای اعلام کرد: دستگاه شما قابل حمل است اما با این حال مجبورید آن را با سیم‌های مختلف حمل کنید.
 
ایرپاد جدید اپل
 
نتیجه تلاش‌های چند ماهه یا حتی چند ساله اپل اولین نسل از هدفون‌های بی سیم کمپانی کوپرتینو است. این ایرپاد جدید اپل به لطف طراحی جالب و منحصر به فرد خود از پس کارهای مختلفی بر می‌آید. مهندسان اپل از چند سنسور و یک چیپست W1 در این ایرپادها بهره گرفته‌اند.
از لحاظ طراحی، ایرپاد جدید اپل شباهت زیادی به نسل‌های قدیمی خود دارد، اما این بار خبری از سیم‌ها نیست. در انتهای هر یک از گوشی‌های این محصول قسمت نسبتا بلندی به سمت دهان کاربر تعبیه شده است تا نقش یک میکرون مناسب و کاربردی را ایفا کند. بنابراین فرمان دادن به سیری و برقراری تماس‌های صوتی با این ایرپاد جدید اپل امکان‌پذیر خواهد بود. اما این فرمان‌ها چگونه به ایرپاد جدید اپل منتقل می‌شوند؟
 
ایرپاد جدید اپل
تنها با یک ضربه آرام به بیرون این گوشی‌ها، سنسور درونی آنها لرزش را احساس کرده و فرمان مربوطه را شناسایی می‌کند و در نتیجه میکروفون دستگاه فعال خواهد شد. سنسورهای مجاورتی نیز درون ایرپاد جدید اپل گنجانده شده‌اند و به محض قرار گیری هدفون در گوش کاربر، صدا پخش خواهد شد – بدین ترتیب نیازی به روشن و خاموش کردن دستی ایرپادها نخواهید داشت.
چیپست W1 درون ایرپاد جدید اپل از عهده کیفیت صدای پخش برمی‌آید. در نهایت ارتباط و همکاری بین سنسورهای دو گوشی ایرپاد، عملکرد مناسب چیپست وی ۱ و همچنین تعامل این سیستم با دستگاه مبتنی بر iOS، تجربه لذت بخش شنیدن موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گفته می‌شود چیپست مذکور مصرف بسیار بهینه‌ای دارد و باید دید در تست‌های حقیقی چه عملکردی خواهد داشت. این ایرپاد جدید را می‌توان به سادگی به اپل واچ، گوشی مبتنی بر iOS و مک‌ها تنها در یک مرحله متصل کرد. علاوه بر این، ایرپاد جدید اپل بسیار هوشمند است و متوجه پخش موسیقی در گجت‌های مختلف می‌شود و در نتیجه به صورت هوشمند بین آنها جابجا خواهد شد.
گفته می‌شود این محصول با هر بار شارژ قادر به پخش موسیقی تا ۵ ساعت خواهد بود. خبر خوب اینکه ایرپادهای جدید اپل به همراه کیس باتری اختصاصی و کاملا جمع و جور خود ارائه می‌شوند. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویری از این محصول جدید کمپانی اپل جلب می‌نماییم:
 

ایرپاد جدید اپل

ایرپاد جدید اپل

ایرپاد جدید اپل

ایرپاد جدید اپل

ایرپادهای جدید اپل اواخر ماه اکتبر سال جاری به اپ استور خواهند رسید و قیمتی معادل ۱۶۰ دلار خواهند داشت. مطمئنا قیمت حدود ۵۵۰ هزار تومانی این ایرپاد بسیاری از شما را از خرید آن ناامید می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا