اخبار

ایسر مدل جدیدی از کروم بوک ۱۱ را رونمایی کرد

ایسر در کنفرانسی که امروز در جریان نمایشگاه CES 2016 برگزار کرد، از مدل جدید کروم بوک ۱۱ به نام CB3-131 رونمایی به عمل آورد.
همانطور که در مقدمه خواندید، کمپانی ایسر در کنفرانسی که در جریان نمایشگاه CES 2016 داشت، از مدل جدید کروم بوک ۱۱ به نام CB3-131 رونمایی کرد. CB3-131 از یک طراحی جدید نانو استفاده نموده و از نظر سخت افزاری نیز بهینه شده است. مانند مدل‌های دیگر کروم بوک ایسر که برای تبلیغات و سیستم‌های آموزشی استفاده می‌شود، این مدل نیز ساخته شده تا محیط‌های پر استرس را مدیریت کند. همچنین یک مدیریت انرژی جدید به محصول ایسر اضافه شده تا بتوان در هر شارژ کامل ۹ ساعت از دستگاه استفاده نمود. مانند دیگر دستگاه های سیستم عامل کروم، کروم بوک جدید ایسر نیز از سیستم عامل کروم به صورت از پیش نصب شده استفاده خواهد کرد و بروزرسانی‌های امنیتی نیز از طریق وب انجام خواهد شد.
جری کاو (Jerry Kao) از بخش تجاری نوت بوک ایسر در مورد مدل جدید کروم بوک گفته:

وضعیت ایسر در بازار کروم بوک بی‌نظیر است زیرا ما کروم بوک‌هایی را عرضه می‌کنیم که مشتریان ما می‌خواهند که شامل صفحه‌ی بزرگ ۱۵ اینچی بوده و مدل تبدیل شونده هستند.

چیزی که ایسر پیشنهاد می‌دهد، داشتن گزینه‌های فراوان برای مشتریان است تا کروم بوکی را که می‌پسندند و به ایده آل‌ها و نیازهای آن‌ها نزدیک‌تر است را انتخاب نمایند.
جالب است بدانید که کروم بوک ۱۱ جدید با نام مدل CB3-131 می‌تواند نیروی ۶۰ کیلو گرمی که به سمت پایین وارد می‌شود را تحمل کرده و هر گوشه از این مدل نیز از افتادن در فاصله‌ی ۶۰ سانتی‌متری ضربه را جذب کرده و هیچگونه آسیبی نخواهد دید.
محصول جدید ایسر دارای ضخامت ۱۸.۵ میلی‌متر بوده و در حدود یک کیلو و صد گرم وزن دارد. همچنین ایسر از یک صفحه‌ی نمایشگر ۱۱.۶ اینچی نیز در مدل جدید کروم بوک خود استفاده کرده که دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.
کروم بوک جدید دارای فضای داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی بوده و خریداران می‌توانند بین ۲ تا ۴ گیگابایت رم برای کروم بوک خود انتخاب نمایند. این دستگاه قرار است که از فوریه در آمریکای شمالی به قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار آمریکا عرضه شود.
منبع: slashgear

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا