اخبار

ایسوس روتر های ۴G و LTE خود را معرفی کرد

شرکت ایسوس روتر های ۴G و LTE خود را با نام های ۴G-N12 و ۴G-AC55U معرفی کرد. این روتر ها در حقیقت راهکاری مناسب برای استفاده از اینترنت موبایل است. در صورتی که سرعت اینترنت کابلی با محدودیت مواجه است یا این امکان برای شما وجود ندارد، این مودم می تواند با استفاده از شبکه موبایل، استفاده از اینترنت پر سرعت را حاصل کند.
روتر ۴G-AC55U دارای شبکه دو بانده و با استاندارد ۸۰۲٫۱٫ac (AC1200) و روتر ۴G-N12 با استفاده از استاندارد۸۰۲٫۱۱n (N300)، می توانند اینترنت را در محیط مورد نیاز به صورت بی سیم به اشتراک گذارند. همچنین در مدل۴G-AC55U امکان تغییر آنتن وایرلس برای تقویت آنتن دهی وجود دارد.
برای دستیابی به اینترنت موبایل، کاربر فقط باید سیم کارت سازگار با ۴G یا LTE خود را درون خشاب مخصوص این روتر قرار داده و روتر را روشن کند؛ روتر به صورت خودکار ارتباط با اینترنت را برقرار می کند. هر دو مدل به سادگی آماده به کار می شوند و با استفاده از رابط کاربرپسند و آسان ASUSWRTمی توانید قدرت سیگنال سیم کارتها یا فرامین دیگر را به آسانی مدیریت کنید.

روتر های ۴G ایسوس ۴G-AC55U و ۴G-N12 ؛ ارتباط پرسرعت و پیشرفته

۴G-AC55U ایسوس با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE می تواند حداکثر تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۵۰ مگابیت بر ثانیه برای آپلود (۵ برابر سریعتر از HSPA+ ) سرعت اینترنت را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین با شبکه بیسیم دو بانده ۸۰۲٫۱۱ac سرعت شبکه را هم می تواند تا ۱۱۶۷مگابیت در باندهای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز فراهم کند. آنتن های خارجی آن نیز به گونه ای طراحی شده است که بهترین پوشش را در شبکه داشته باشد.
۴G-AC55U نیز می تواند با یک پورت شبکه گیگابیتی مجزا، اینترنت کابلی را نیز به صورت بیسیم انتشار داده یا به طور همزمان هر دو بستر اینترنت موبایل و کابلی را ترکیب کرده و اینترنتی پایدار و پرسرعت به کاربر دهد. علاوه بر آن یک پورت USB 2.0 نیز برای اشتراک فایل و پرینتر در این روتر تعبیه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا