اخبار

ایسوس زنفون ۳ زوم، زنفون AR را با ۸ گیگابایت رم معرفی کرد

ایسوس دو گوشی جدید خود را امروز معرفی کرد.هر دو این گوشی ها در شایعات نام برده شده بودند.در مورد ایسوس زنفون AR و ایسوس زنفون زوم صحبت میکنیم.
یکی از این دو گوشی آخرین گوشی است که با سیستم تانگو،سیستم واقعیت افزوده گوگل به بازار آمده است.زنفون AR دنباله رو لنوو فاب ۲ پرو از سال پیش است.اما مدل ایسوس جذاب و مورد بحث است.چرا که از Daydream نیز پشتیبانی میکند.این سیستم نیز حقیقت مجازی گوگل است که در اندروید نوقا استفاده شده است.پس اگر شما زنفون AR را تهیه کنید خودتان را به حالت حقایق افزوده و مجازی میبرید.متاسفانه با این حال نمیتوانید هر دو را با هم ترکیب کنید.در حال حاضر می توانید فقط هر کدام را به طور مجزا استفاده کنید.
زنفون AR صفه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD AMOLED دارد و با پردانزده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ پشتیبانی می شود،همانطور که ۸ گیگابایت رم دارد!که در دنیا اولین گوشی با ۸ گیگابایت رم است!دوربین اصلی آن ۲۳ مگاپیکسل است که از سنسور IMX318 سونی استفاده میکند و دارای OIS,EIS و تصویر برداری ۴k است.با استفاده از سیستم تانگو گوگل در پشت گوشی نیز سیستم موشن ترکینگ یا ردیابی حرکات نیز با یک لندز فیش آی قرار گرفته است.
زنفون ۳ زوم یک دوربین اصلی با زوم اپتیکال دارد به هر حال این دفعه این گوشی با دو لنز برای دوربین خود به بازار آمده،بنابر این بزرگنمایی به ۳x رسیده است.همانند آیفون ۷ پلاس هر دو لنز دوربین اصلی آن برای ایجاد تصاویر هنری و زیبا با هم استفاده می شوند.
زوم این دوربین روی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ست شده است همانطور که این دوربین دارای لنز واید ۱/۲٫۵ است.هر دو دوربین دارای OIS و EIS اند و تصویر برداری آن کیفیت ۴k دارد.
زنفون AR
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا