اخبار

ایسوس زنفون GO دو سیم کارته به قیمت ۸۰ دلار عرضه شد

موبایل‌های ارزان قیمت بازار نسبتا خوبی در کشور هند دارند. ایسوس نیز برای کسب سود بیشتر از این بازار، موبایل جدیدی به نام زنفون Go 4.5 را به قیمت ۸۰ دلار در هند عرضه کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.
همانطور که در نام محصول جدید Asus زده شده، زنفون گو ۴.۵ (ZenFone Go 4.5) دارای یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ است. این موبایل از یک چیپست مدیاتک MT6580M با پردازنده‌ی ۴ هسته ای استفاده می‌نماید که از ۴ هسته‌ی Cortex-A7 تشکیل شده است. گوشی ارزان قیمت ایسوس دارای یک گیگابایت رم است، بنابراین نباید انتظار عمل‌کرد قدرتمندی را از این موبایل داشت.
زنفون Go 4.5 دارای ۸ گیگابایت فضای داخلی است که به لطف کارت حافظه‌ی microSD می‌توان این میزان را تا ۶۴ گیگابایت افزایش نیز داد. همچنین به خریداران ۱۰۰ گیگابایت فضای مجانی گوگل درایو به مدت دو سال و ۵ گیگابایت فضای مجانی برای همیشه از طرف ایسوس داده می‌شود تا اطلاعاتی مانند موسیقی، تصاویر و ویدیوهای خود را در آنجا ذخیره کنند.
از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلوی VGA (در حدود ۰.۳ مگاپیکسل) و همچنین Zen UI 2.0 که بر اساس اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی ساخته شده اشاره کرد. یک باتری به ظرفیت ۱,۶۰۰ میلی‌آمپر به همراه قابلیت اتصال دو سیم کارت وجود دارد. شما می‌توانید از ارتباطات Wi-Fi با موبایل جدید ایسوس بهره ببرید، اما خبری از ۴G LTE نیست. جالب است بدانید که قیمت زنفون Go 4.5 تنها کمی از مدل ۵ اینچی ZenFone Go که اوایل امسال عرضه شد کمتر است.
با در نظر گرفتن قیمت زنفون Go 4.5 باید بگوییم که Asus یک گوشی نسبتا مقرون به صرفه با امکاناتی مناسب را ارایه می‌دهد و عرضه‌ی این گوشی می‌‌تواند به ایسوس کمک کند تا مجموعه‌ی بهتری در بازار گوشی‌های ارزان قیمت داشته باشد. این موبایل در رنگ‌های سیاه، آبی، صورتی و سفید از امروز عرضه خواهد شد.
منبع: Androidauthorityasu

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا