اخبار

اینستنت گیمز بر روی پیام رسان فیسبوک هم اکنون در سطح جهانی عرضه شده است

 اینستنت گیمز بر روی پیام رسان فیسبوک هم اکنون در سطح جهانی عرضه شده است
تازه‌ترین سیاست فیسبوک که با  هدف جذب کاربر انجام شده است راهکار جدیدی به نام Instant Games  می باشد.که به وسیله ی آن کاربران می توانند بازی های مختلف را در پیام رسان فیسبوک انجام دهند.البته برای استفاده از آن، به حساب کاربری فیس‌بوک و پیام‌رسان این شرکت نیاز می باشد.
قابلیت Instant Games با تمرکز روی تعاملات اجتماعی عرضه خواهد شد. این امر که استفاده از این بازی‌ها تنها در اپلیکیشن پیام رسان Messenger این شرکت امکان‌پذیر است به تنهایی اثبات کننده این ادعا خواهد بود.البته حدود شش ماه از عرضه این قابلیت می‌گذرد اما عناوین Instant Games تا به اکنون به صورت جزئی و با قابلیت‌های محدود در دسترس کاربران قرار گرفته بودند. 
گیم پلی این بازی‌ها به نحوی است که گیمر می‌تواند از بازی‌های نوبتی با سطح رقابتی بالا در کنار تورنمنت‌های مختلف بهره ببرد. ویژگی‌ که برای عناوینی نظیر Words with Friends ایده‌آل خواهد بود. از طرف دیگر، بهره‌گیری از بات‌های ویژه گیم نیز به آگاه‌سازی کاربران از بازی‌های جدید کمک خواهد کرد. 
در حال حاضر ۵۰ عنوان اینستنت گیمزدر دسترس کاربران قرار گرفته است. Instant Games در حال حاضر برای اندروید و iOS عرضه شده اما هنوز نسخه ویژه دسکتاپی آن معرفی نشده است.
اینستنت گیمز
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا