اخبار

باتری رایگان برای برخی دارندگان آیفون ۶ اس

باتری رایگان برای برخی دارندگان آیفون ۶ اس

آیفون 6 اس

شرکت اپل به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا باتری معیوب تعدادی از دستگاه‌های آیفون ۶ اس را به‌صورت رایگان برای کاربران تعویض نماید.

بااین‌وجود کسانی که آیفون ۶ اس دارند نباید خیلی خوشحال باشند زیرا این فرایند شامل همه کاربران این مدل نمی‌شود بلکه تنها کسانی که دستگاه‌های آن‌ها در ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شده باشد می‌توانند از این خدمات رایگان بهره‌مند گردند.

علت انجام این کار وجود یک مشکل در این مدل‌های آیفون است که موجب می‌شود تا علیرغم داشتن باتری کافی در دستگاه، به‌صورت ناگهانی شاهد خاموش شدن سیستم باشیم. به‌این‌ترتیب اپل در بیانیه خود اعلام کرده است که کسانی که دستگاه آن‌ها شامل این طرح می‌شود می‌توانند بر مراجعه به مراکز رسمی تعمیر همراه‌های اپل، برای دریافت این خدمات اقدام کنند.

این شرکت برای جلوگیری از هجوم کاربران به مراکز تعمیر خود نیز خدماتی را طراحی کرده است که به‌موجب آن می‌توان با بردن دستگاه به نمایندگی‌های اپل و بررسی شماره سریال آن، از وضعیت پوشش تلفن همراه یاد شده برای این طرح آگاه شد. یکی از نکات جالب این طرح این است که اپل اعلام کرده است که اگر شما رقم ۸۵ دلار را برای تعویض باتری خود هزینه کرده‌اید، بازهم می‌توانید با اپل تماس برقرار کنید تا درصورتی‌که دستگاه شما نیز شامل این طرح باشد، هزینه صورت گرفته را پس بگیرید.

البته اپل اعلام کرده است که پیش از این‌که بتوانید باتری خود را تعویض کنید باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید تا با از دست رفتن احتمالی داده‌ها روبرو نشوید. همچنین اگر دستگاه شما مشکلاتی مانند ترک در صفحه‌نمایش خود داشته باشد نیز اپل از تعویض باتری خودداری خواهد کرد و شما ابتدا باید هزینه تعمیر دستگاه خود را پرداخت نموده و سپس از باتری رایگان بهره‌مند گردید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا