اخبار

باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری گلکسی نوت ۸ در شبکه های اجتماعی دیده شد

بعد از ۳ خبر متوالی از گلکسی نوت ۸ که در امروز منتشر شد حال نوبت آن رسیده تا بتوانیم تصویر باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری این گوشی را ببینیم. هم اکنون تصویر باتری این گوشی در شبکه اجتماعی توییتر دست به دست می گردد.
با تایید صحت این تصویر باید به طور قطع شاهد یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای گلکسی نوت ۸ باشی. با توجه به عکس مذکور، ظرفیت باتری این دستگاه از دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند.
البته با این تفاصیر باید انتظار این را داشت که کاربران نسبت به باتری دهی این گوشی نا امید شوند، اما یک نکته مهم اینجاست و ان این است که سامسونگ دیگر نمی خواهد چندین میلیون دستگاه نوت خود را قربانی باتری گوشی کند. در شایعات مختلف گفته شده است که گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز خواهد شد؛ بنابراین ابعاد کلی این دستگاه نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس چندان بزرگ‌تر نخواهد بود و همچنین نباید محل قرارگیری قلم استایلوس اس‌-پن این محصول را فراموش کنیم.
سامسونگ همیشه این قلم را در کناره‌های داخلی بدنه‌ی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت تعبیه می‌کند و به همین دلیل فضای داخلی بدنه‌ی این فبلت نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس شلوغ‌تر خواهد بود. بدین ترتیب شاید ظرفیت کمتر باتری نوت ۸ منطقی‌تر به نظر برسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا