اخبار

بازگشت نوکیا ۸۱۱۰ نوستالژیک به دنیای تلفن های همراه

بازگشت نوکیا ۸۱۱۰ نوستالژیک به دنیای تلفن های همراه

به نظر می رسد که تجربه مناسب اچ ام دی گلوبال از عرضه دوباره تلفن همراه نوستالژیک نوکیا ۳۳۱۰ باعث شده است که امسال نیز این کمپانی بار دیگر یکی از تلفن های همراه نوستالژیگ نوکیا را دوباره زنده و عرضه کند.
تلفن همراه نوکیا ۸۱۱۰ خاطرات زیادی را برای استفاده کنندگان اولیه از تلفن های همراه به دنبال دارد و همین امر نیز باعث شده است تا اچ ام دی گلوبال بار دیگر این تلفن را بازسازی کرده و با اندکی تغییر به فروش برساند. این تلفن همراه از لحاظ طراحی بسیاری از ویژگی های خود از قبیل فاکتور تاشو بودن و موزی شکل خود را حفظ کرده است. بدنه این تلفن کاملا از جنس پلاستیک ساخته شده که البته باعث سهولت در حمل و وزن پایین آن می شود. البته طراحی و شکل منحصر به فرد این تلفن همراه توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.
با این حال باید بدانید که این تلفن همراه به هیچ عنوان نمی تواند قابلیت های یک تلفن همراه هوشمند را به شما عرضه کند اما مطمئنا می تواند تلفن پشتیبان خوبی برای شما باشد. دلیل این امر نیز این است که یکی از اصلی ترین نکات در رابطه با نوکیا ۸۱۱۰ باتری آن است که می تواند در حالت استند بای تا ۲۵ روز دوام بیاورد. البته این تلفن همراه در نسخه بازسازی شده خود به فناوری ۴G نیز مجهز شده است و به همین دلیل نام گذاری این دستگاه هوشمند به صورت دقیق Nokia ۸۱۱۰ ۴G است.
همچنین لازم به ذکر است که Nokia ۸۱۱۰ ۴G به پردازنده دو هفته کوالکام ۲۰۵ با قدرت ۱٫۱ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که این میزان میان سیستم عامل و البته نرم افزارهای پیشفرض این دستگاه تقسیم شده است. در بالای بدنه جلویی Nokia ۸۱۱۰ ۴G صفحه نمایش ۲٫۴ ا ینچی QVGA با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل در نظر گرفته شده است که برای یک تلفن همراه غیر هوشمند بسیار مناسب خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا