اخبار

بازگشت گوشی هوشمند HTC با امکان پشتیبانی از شبکه ۵G در سال ۲۰۱۹

امروزه سخن از شبکه ۵G بر سر زبان­ها افتاده، از این رو شنیدن اینکه تمامی شرکت­های تولید کننده­ی موبایل در پی اضافه کردن این قابلیت به گوشی­های خود هستند، غافل­گیر کننده نمی­ باشد. در سال ۲۰۱۸ کمپانی HTC اعلام کرد که می­تواند چنین قابلیتی را در دستگاه­های خود پیاده سازی کند. کمپانی  مدل HTC 5G Hub را در کنفرانس MWC در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد،  ولی همچنان به حرفه­ای سازی محصولات خود ادامه می­دهد.

خبر خوب این است که این کمپانی هنوز در حال کار بر روی محصولی با قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت موبایل ۵G می­باشد؛ مطابق با سایت Bluetooth SIG، کمپانی HTC در حال ساخت گوشی موبایلی با شماره مدل ۲Q6U10000 است. ممکن است بپرسید که از کجا می­دانیم که این گوشی قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G را داراست؟ مدتی قبل leakster Evan Blass توییت کرده بود که HTC در حال ساخت گوشی هوشمندی با شماره مدل ۲Q6U، که دارای این قابلیت است، می­باشد. از این رو به نظر می­رسد که این گوشی هنوز در دست ساخت می­باشد.

هنوز اطلاعات کاملی نسبت به این گوشی در دست نیست. تنها چیزی که مشخص است این است که این گوشی قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G را دارد، اما اینکه ایم گوشی به عنوان گوشی HTC U13 روانه بازار شده و یا یک گوشی کاملا جدید است، چیزی است که در آیندهه مشخص خواهد شد. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر اینکه این گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ روانه بازار می­گردد نیز به گوش می­رسد؛ از این رو، اگر قصد خرید آن را دارید کافیست کمی بیشتر صبر کنید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا