اخبار

بازی انحصاری God of War بخش چندنفره نخواهد داشت

طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 استودیوی سانتا مونیکا بالاخره از بازی مورد انتظار God of War برای پلتفرم پلی استیشن ۴ رونمایی کرد. در کنفرانس توانستیم نزدیک به ۱۰ دقیقه از گیم پلی بازی را مشاهده نماییم که یکبار دیگر کریتوس در نقش پروتاگونیست آن ظاهر می شد. استودیوی مورد اشاره که اخیرا اطلاعات زیادی درباره بازی منتشر نموده می گوید طرفداران نباید منتظر بخش چندنفره باشند.
داستان God of War جدید که هیچ شماره یا پیشوند و پسوندی ندارد، وقایع چند سال بعد از آخرین نسخه را روایت می کند و گیم پلی آن از المان های جدیدی بهره می برد که پیش از این مشابه آنها را در این فرنچایز ندیده ایم. برای مثال بازی از المان های نقش آفرینی بهره می برد و گیمر می توان در هر لحظه از گیم پلی جای کریتوس را با پسر وی عوض کند.
کوری بارلوگ، کارگردان بازی اخیرا با وب سایتی اسپانیایی مصاحبه کرده و می گوید که God of War از بخش چندنفره بهره نمی برد. این موضوع جای تعجب فراوان نداشت چرا که سری بازی مورد اشاره همواره تمرکزی مضاعف روی ارائه بخش داستانی بی نظیر داشته است. البته سانتا مونیکا در بازی God of War: Ascension از بخش چندنفره بهره گرفت اما با استقبال چندانی مواجه نشد و اصلاً در حد بخش داستانی جذابیت نداشت.
شاید نبود بخش چندنفره برای برخی از گیمرها ناامیدکننده باشد اما حقیقت امر این است که این خبر بیشتر جای خوشحالی دارد چرا که نشان می دهد تیم سانتا مونیکا تمام تمرکز خود را روی ارائه یک بخش داستانی بی نظیر معطوف کرده و قرار است نیست به خاطر بخش چندنفره، از کیفیت بخش داستانی کاسته شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا