اخبار

بازی تحسین شده ی Inside به کنسول PS4 می آید

سازنده ی عنوان بسیار موفق Limbo اعلام کرده است که بازی پلتفرمر جدیدش که با نام Inside عرضه شده است، به زودی در تاریخ ۲۳ام آگوست برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.تاریخ عرضه ی این بازی برای کنسول پلی استیشن ۴ توسط تریلر جدیدی که منتشر شده اعلام می شود. در این تریلر ما شاهد این هستیم که شخصیت اصلی بازی در حال سقوط به پرتگاه می باشد.
بازی Inside از اواخر ماه جولای در انحصار کنسول ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ بود. این بازی یک عنوان سه بعدی ساید کنترلی می باشد که در آن شما در حال کنترل یک پسر جوان در یک دنیای تک رنگ هستید و در آن شما باید پازل های محیطی را حل نمایید. گرافیک بازی بسیار شبیه بازی لیمبو می باشد و همان حالت هنری مینیمال و رنگ های گرفته را دارد.
شاید جای تعجب باشد که استدیوی Playdead آخرین بازی ساخته شده ی خود را به این سرعت برای کنسول پلی استیشن ۴ پورت کرده است. بازی لیمبو در جولای سال ۲۰۱۰ عرضه شد و به مدت یک سال در انحصار زمانی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ بود و پس از آن بود که باری کنسول پلی استیشن ۳ و کامپیوتر های شخصی عرضه شد. بر خلاف گذشته، بازی Inside تنها فقط به مدت ۲ ماه در انحصار کنسول ایکس باکس وان قرار داشت. این بدین معنی است که دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ مجبور نیستند تا زمان زیادی را برای بازی نمودن این عنوان صبر کنند.
 
منبع: Engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا