اخبار

بازی موبایلی Mafia 3 منتشر شد + لینک دانلود

ساعاتی پیش شرکت «توکی گیمز» (۲K Games) طی خبری رسمی از عرضه بازی موبایلی Mafia 3 برای گوشی‌های هوشمند خبر داد. این در حالی بوده که نسخه اصلی نیز روز گذشته برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد. پس منتظر چه هستید؟ همین الان اقدام به دانلود بازی Mafia 3 برای سیستم عامل تلفن خود به‌صورت کاملا رایگان بکنید. این پایان کار نبوده و تریلر نهایی نسخه موبایلی نیز عرضه شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.
همانطور که در ماه گذشته اعلام شد، بازی Mafia 3: Rivals عنوانی نقش آفرینی بوده که در کنار نسخه کنسولی برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده است. اگر تاکنون به انجام بازی Star Wars: Galaxy of Heroes پرداخته باشید با پایه و اساس تشکیل دهنده این عنوان به‌خوبی آشنا خواهید بود. در این عنوان شما رهبری یک گروه اراذل و اوباش را بر عهده دارید که با بهره‌گیری از فرم مبارزه نوبتی به تبادل آتش با حریفان خواهید پرداخت. بازیکنان در طول بازی قادر به جمع آوری آیتم‌ها و ارتقا و مجهز نمودن سلاح‌ها به امکانات بیشتری هستید.
بازی Mafia 3: Rivals هم‌اکنون به‌صورت رایگان برای گوشی‌های هوشمند در دسترس است و شما می‌توانید آن را برای دو سیستم عامل آی او اس از اینجا و آندروید از اینجا دانلود کنید. البته اگر دست و دل باز باشید و بخواهید پولی نیز خرج کنید، راه‌هایی وجود دارد! شما در طول بازی می‌توانید اقدام به خرید بسته‌های متفاوتی بکنید که آیتم‌های مختلف و بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.
 

بازی موبایلی Mafia 3

لازم به‌ذکر بوده که بازی Mafia 3 روز گذشته به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. طبق گفته منابعی رسمی «نرخ فریم نسخه رایانه های شخصی Mafia 3 در ۳۰ قفل است و سازندگان قول رفع مشکل را داده‌اند»

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا