برنامه و بازی

بازی پرنده خمشگین – Angry Bird Go

angry-bird-go-app-1

اواخر ۲۰۱۳ استودیو خوش شانس Rovio از حرکت متفاوتش رونمایی کرد. Rovio این بار به جای تکرار از روی خلاقیت ابتدایی خود و پشت هم ارائه کردن آن به عنوان یک بازی جدید به سراغ ایده جدیدی رفت که البته فقط در دنیای پرندگان خشمگین حرکت جدیدی بود اما به طور کلی بازی هایی که کاراکترهای بامزه و فانتزی را به عنوان راننده پشت ماشین های کارتینگ می نشاند اصلا چیز خارق العاده و جدیدی نیستند و نمونه های بسیار کاملی از آن ها را می توان روی کنسول های بازی یافت.

angry-bird-go-app-3

Angry Birds Go در رابطه با رها کردن پرندگان و برخورد آن ها با خوک های سبز رنگ ملوس نیست، این بار می توانید با کاراکتری که در اختیار دارید مسیر مسابقه را طی کنید و با دیگر جانوران جزیره خوک ها مسابقه دهید تا برنده به جایزه ارزشمند خودش برسد. Go اولین نسخه از این سری است که دنیایی سه بعدی را به نمایش می گذارد که این دنیا در حقیقت همان جزیره خوک ها است که زمین های مسابقه و جاده های خاکی در آن طراحی شده تا در آن ها به مسابقه بپردازید. بخش چند نفره ای نیز در نظر گرفته شده که به زودی با آپدیتی به بازی اضافه خواهد شد.

angry-bird-go-app-4

در میان مسابقات کارتینگی که تا به حال در قالب بازی های ویدئویی در آمده اند، Angry Birds Go عنوان خاصی نیست اما به هر حال Angry Birds است و محبوبیت خودش را دارد. بازی کردن در نقش کاراکتری که به آن دلبسته اید دوست داشتنی است اما تا زمانی که بازی چیز جدیدی برای ارائه داشته باشد. بزرگ ترین مشکل Go یکنواختی و تکراری شدن آن پس از مدتی کوتاه است. اگر همیشه دنبال تنوع باشید Go خیلی زود برای تان تکراری و خسته کننده خواهد شد. خلاصه کلام اینکه Angry Birds Go بازی بدی نیست اما ارزش تکرار بالایی ندارد.

download1

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا