اخبار

بازی Fahrenheit این هفته برای PS4 عرضه خواهد شد

بازی دیگری از دنیای PS2 به جمع بازی های PlayStation 4 اضافه خواهد شد. این بازی یکی از عناوین بسیار پرطرفدار استودیوی Quantic Dream، یعنی Fahrenheit خواهد بود که آن را در آمریکا با نام Indigo Prophecy می شناسند و در ۱۹ مرداد به کنسول نسل هشتمی سونی راه پیدا خواهد کرد.
 
با اینکه این بازی یک نسخه بازسازی شده نیست اما از رزولوشن ۱۰۸۰p پیشتیبانی خواهد کرد و لیست کاملی از تروفی ها را دربر خواهد داشت. این بازی دقیقا همان چیزی است که PS2 باز ها در سال ۲۰۰۵ تجربه کرده بودند. عرضه این بازی را Guillaume de Fondaumiere، در صحبت های خود درباره توسعه بازی اعلام کرده که در PlayStation Blog منتشر شده است.
 

Indigo Prophecy در سال ۲۰۰۵ و با همکاری Atari عرضه شد. با نگاه به گذشته می توانم بگویم ایمان و ثبات تیم ما در چیزی که در حال ساخت آن بودیم، دقیقا در نقطه مقابل انتقاد های عده ی بسیاری از مردم قرار داشت. این انتقاد ها آنقدر زیاد بود که مجبور شدیم در یک سوم نهایی تولید بازی ناشران خود را عوض کنیم. زمانی که نسخه بتای بازی را نمایش می دادیم، عده ی زیادی از متخصصان اعتقاد داشتند که ما هیچ گاه موفق به اتمام کار ساخت بازی نخواهیم بود.

 
وی در پایان صحبت های خود گفت:

این بازی راه را برای Heavy Rain و Beyond: Two Souls هموار ساخت. بسیاری از کانسپت های بازی های بعدی، در طول توسعه این بازی شکل گرفته بودند: وجود چند شخصیت اصلی در بازی، مکانیزم های گیم پلی بر پایه متن ها، سینماتیک ها و موسیقی بسیار زیبایی که توسط آنجلو بادالامنتی و نورماند کوربیل ساخته شده بود.

 
بازی Indigo Prophecy در تاریخ ۱۹ مرداد برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد.
 

fahrenheit
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا