اخبار

بازی Knack 2 احتمالا در کنفرانس E3 2016 سونی معرفی می‌شود

هر چه به روزهای آغاز رویداد E3 2016 و برگزاری کنفرانس‌های کمپانی‌های بزرگ بازی‌سازی نزدیک می‌شویم، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد رونمایی‌های پیش‌رو بیش از پیش می‌شود. حال به تازگی، باز هم شایعه‌ی معرفی بازی Knack 2 برای پلی‌استیشن ۴ داغ شده است.
بازی اکشن و پلتفرمر Knack، سال ۲۰۱۳ توسط استودیو شعبه ژاپن سونی و شخص مارک سرنی، طراح ارشد سخت‌افزار کنسول پلی‌استیشن ۴، در زمان عرضه‌ی این کنسول نسل هشتمی به بازار راه پیدا کرد. با اینکه بسیاری انتظار یک بازی خاص و هیجان‌انگیز دیگر از سونی داشتند، اما متاسفانه Knack نتوانست رضایت همه را جلب کند و نمرات نسبتا پایینش که نشان از داستان و گیم‌پلی ضعیفش داشت،عرصه را بر روی سازندگانش تنگ کرد. با این حال، شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که از چند ماه گذشته به واسطه رویت نام Knack 2 در حساب کاربری یکی از سازندگان بازی، دوباره داغ شده است، از بازگشت این مجموعه خبر می‌دهد.
Knack، داستان روباتی کوچک به این نام است که به واسطه‌ی قدرتی باستانی و قدرتمند، توانایی تبدیل شدن به غولی بزرگ را دارد تا با تهدیداتی مرگبار رویارویی کند.
شاید رونمایی از بازی Knack 2 بسیار غیرمحتمل باشد، اما از آنجایی که مدت‌های زیادی است از مارک سرنی خبری نیست و استودیو ژاپن هم مشغول کار بر روی پروژه‌های معرفی نشده است، می‌توان انتظار داشت که حداقل تیم توسعه‌ی بازی، دو سال گذشته را صرف تولید این اثر کرده‌اند و حالا، در E3 2016، قصد معرفی این بازی را دارند تا بتوانند اشتباهات گذشته را جبران و Knack را به جمع قهرمانان و نماد‌های کنسول پلی‌استیشن وارد کنند. با این حال، هنوز از طرف بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی یا سایر استودیوها و بخش‌های مربوطه، هیچ اشاره‌ی مستقیمی به این احتمالات نشده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا