اخبار

باز هم رندر جدید از میت ۱۰ پرو

باز هم خبر جدید از میت ۱۰ پرو یکی از سه نسلی که هواوی می خواهد ماه اینده با بازار جهانی ارسال کند. در تازه‌‌ترین تصاویر فاش شده از این گوشی، شاهد طراحی بدون حاشیه و دوربین دوگانه در این پرچم‌دار هستیم؛ به نظر می‌رسد این عکس‌ها از ویدئوی معرفی محصول گرفته شده‌اند؛ اما هنوز نمی‌توان در مورد ساختگی بودن آن نظری داد. رزولوشن پایین تصاویر فاش شده، کسب اطلاعات کامل‌تر از ‌آن‌ها را غیر ممکن کرده است.
این گوشی استثنایی دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با قدر نسبت ۱۸ به ۹ است.با توجه به اطلاعات فاش شده از همکاری هواوی و سامسونگ برای تأمین پنل‌ اولد، به احتمال فراوان شاهد امولد‌های سامسونگ در میت ۱۰ پرو خواهیم بود.
همکاری هواوی و لایکا تازگی ندارد و احتمالا بار دیگر شاهد دوربین دوگانه‌ی این برند در گوشی‌های سری میت خواهیم بود. تصویر فاش شده‌ی دوم، نمایی از پشت گوشی را با ۳ بخش دایره‌ای روی آن نشان می‌دهد. به احتمال فراوان دو دایره‌ی بالایی میزبان دوربین دوگانه‌ی لایکا خواهند بود و دیگری، حسگر اثر انگشت گوشی است. فلاش ال‌ای‌دی و فوکوس خودکار لیزری در طرفین دایره‌های مذکور مشخص هستند.
محتمل ترین موضوع در این گوشی استفاده میت ۱۰ پرو از تراشه kirin 970 است. میت ۱۰ در نسخه‌های پایه‌، لایت، پلاس و پرو عرضه خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا