اخبار

سرفیس پرو ۵ یا سرفیس پرو، نسل جدید تبلت های مایکروسافت

بعد از همایش بزرگ گوگل، مایکروسافت نیز تا چند روز آینده در چین اقدام به نمایش محصولات خود خواهد کرد و به نظر می رسد بهترین محصول ارائه شده این شرکت در این همایش نیزسرفیس پرو ۵ باشد، اما نه با این اسم بلکه با نام دیگر.
امروز تصاویر جدیدی از این تبلت فاش شد که نشان می دهد تبلت جدید مایکروسافت از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به سرفیس پرو ۴ و ۳ خواهد بود و مقداری در طراحی آن از سرفیس بوک نیز الهام گرفته شده است. هرچند مشخصات این تبلت هنوز مشخص نیست؛ اما احتمال می‌رود مایکروسافت با استفاده از پردازنده‌های Core i7 Kaby Lake، عملکرد و عمر باتری تبلت هیبریدی خود را بهبود بخشیده باشد. اگر بخواهیم به‌روزرسانی سخت‌افزاری مایکروسافت را با چرخه‌ی مشهور تیک-تاک اینتل مقایسه کنیم، سرفیس پرو جدید به احتمال بسیار زیاد یک «تاک» (به‌روزرسانی جزئی) خواهد بود.
علاوه بر این، با توجه به تصاویر منتشرشده، احتمالا مایکروسافت کیبوردهای آلکانترا و قلم‌های رنگارنگ خود را نیز در قالب لوازم جانبی انتخابی همراه با سرفیس پرو عرضه خواهد کرد. پیش از این، استفاده از بافت آلکانترا در تایپ‌کاورها، تنها مختص سری سیگنچر (Signature Edition) بوده است. هم کیبوردها و هم قلم‌های جدید سرفیس، برای هماهنگی بیشتر در ۴ رنگ (مشابه سرفیس لپ‌تاپ ولی نه دقیقا با همان رنگ‌بندی) عرضه خواهند شد.
بر اساس شایعات منتظر شده  با توجه به به‌روزرسانی سخت‌افزاری سرفیس بوک در اواخر سال میلادی گذشته، نسخه‌ی جدیدی از تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی قدرتمند مایکروسافت در کنفرانس چین معرفی نخواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا