اخبار

بالاخره هندزفری Apple Airpod برای خرید در دسترس قرار گرفت.

هندزفری Apple Airpod

بالاخره هندزفری Apple Airpod برای خرید در دسترس قرار گرفت.

Apple  اقدام خود در حذف جک هدفون در سری iphone 7 ، را اقدامی نوآورانه و پیشرو در گوشی های هوشمند معرفی کرده است. جنجال بر سر این اقدام شرکت Apple بیشتر از جنجالی که بر سر تاخیر در به بازار آمدن هندزفری Apple Airpod و در دسترس قرار گرفتن این هندزفری با قیمت ۱۵۹ دلار، نبوده است.
امروز پس از گذشت ۳ ماه از معرفی این هندزفری، هندزفری Apple Airpod بالاخره در قفسه های فروش قرار گرفتند. اگر چه که به صورت مجازی!
شما می توانید با مراجعه به سایت های مجاز فروش آنلاین محصولات Apple، هندزفری Airpod را سفارش دهید. اعلام شده است که پست این محصول بین ۱ تا ۴ هفته به طول می انجامد و ممکن است همه نتوانند به عنوان هدیه ی لحظه ی آخر سال نو میلادی آن را تهیه کنند و در تاریخ مناسب به دستشان برسد. تاریخ تحویل در بریتانیا ۱۹ دسامبر اعلام شده است. در صورتی که در آمریکا باید ۴ هفته تا رسیدن هندزفری Apple Airpod به دستشان صبر کنند.

مشکلات پروسه ی تولید هندزفری Apple Airpod

در پروسه ی تولید هندزفری گران و کمی غیر منطقی Apple، این شرکت با موانعی مواجه شد، به طوری که باعث تاخیر ورود به بازار فروش شد. قرار بود که این هندزفری اواخر ماه اکتبر وارد بازار شود. البته خوشبختانه این تاخیر چند ماه در توزیع هندزفری Apple Airpod این پیغام را نیز به همراه دارد که با این مقدار پولی که هزینه میکنید محصولی که ارزش این هزینه را دارد به دستتان می رسد.
کسانی که قصد خرید این محصول را دارند باید عجله کنند در حالی که مشغول خواندن این خبر هستید این محصول در حال فروش است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا