اخبار

باکس آرت بازی Call of Duty: Infinite Warfare لو رفت – ریمستر Modern Warfare در راه است!

Call of Duty: Infinite Warfare، نام بازی جدید از مجموعه‌ی پرفروش و با سابقه‌ی ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن است که اولین نشانه‌هایش در استور پلی‌استیشن رویت شد. حالا در تصویری دیگر، بخشی از باکس آرت این بازی نشان داده شده که روی آن علاوه بر اسم بازی، عبارت Modern Warfare Remastered هم مشاهده می‌شود.
همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، پشت نام اصلی بازی، شخصی مشاهده می‌شود که کلاهی شبیه به کلاه خلبانی یا شاید فضانوردی در دست دارد. با این حال، نکته‌ای که بیش از همه توجه مارا جلب می‌کند، در بالای کاور قرار دارد. ظاهرا استودیو اینفینیتی وارد، سازنده‌ی نسخه‌ی جدید مجموعه Call of Duty، در سه سالی که مشغول توسعه پروژه‌اش بوده، ریمستر کردن سه‌گانه Modern Warfare هم در دستور کار خود قرار داده تا به همراه بازی جدید روانه بازار کند.
 
البته، همان‌طور که در باکس آرت مشاهده می‌کنید، این یک نسخه‌ی Legacy (میراث) است. یا کسانی که این نسخه را تهیه کنند می‌توانند تنها اشخاصی باشند که به Modern Warfare Remastered دسترسی پیدا می‌کنند یا این سه‌گانه‌ی بهبود یافته به صورت جدا نیز به فروش می‌رسد.
 
هنوز اکتیویژن و اینفینیتی وارد نسبت به افشای نام و باکس‌ آرت این بازی واکنش نشان نداده‌اند. از طرفی، هنوز معلوم نیست که آیا Infinite Warfare ارتباطی با سری Modern Warfare دارد یا خیر. اما وجود ریمستر سه‌گانه MW، می‌تواند گواه ارتباط آنها با بازی جدید باشد.
کمپانی اکتیویژن امسال در E3 2016 هیچ کنفرانسی نخواهد داشت، اما از آنجایی که این کمپانی از سال گذشته همکاری‌های تنگاتنگش را با سونی آغاز کرده، باید منتظر اولین نمایش بازی جدید Call of Duty در طول کنفرانس سونی باشیم.
 

COD IW
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا