اخبار

باگ بزرگ Pokemon Go بازی را برای برخی غیر قابل استفاده کرده است

باگ بزرگ Pokemon Go بازی را برای برخی غیر قابل استفاده کرده است! بازی بازان Pokemon Go گزارش داده اند که باگ بزرگ و مشکل ساز بازی کاری کرده که بازی برای آن ها غیر قابل استفاده شده است. در میان تمامی باگ های Pokemon Go، یکی از آن‌ ها از بقیه مهم تر و مشکل سازتر است و بازی را تبدیل به یک ورژن کارتونی از Google Maps می کند! این مسئله موجب شده تا بازی در حالی برای عده ای اجرا شود که بسیاری از اجزا و المان های بازی که باید در نقشه موجود باشند، همچون پوکمون ها، پوک استاپ ها و جیم ها به نمایش در نیایند.
 
اگر شما هم از این مشکل رنج می برید، خیالتان راحت باشد که تنها نیستید، بسیاری از بازی بازان Pokemon Go به این مسئله اشاره کرده اند که نقشه بازی در موبایل آن ها کاملاً خالی است.
 
اگرچه Pokemon Go توانسته تنها در عرض چند هفته تبدیل به پرطرفدارترین بازی موبایلی تاریخ شود (با شکستن رکوردهای مختلفی در زمینه هایی چون تعداد دانلود، تعداد کاربر روزانه و میزان سودآوری) ولی استودیو آمریکایی نیانتیک سعی داشته تا برای همه یک تجربه لذت بخش و خالی از ایراد را پدید آورد. باگ های قبلی شامل یک سیستم سه قدمی یافتن پوکمون ناقص (که اکنون برطرف شده است)، مشکلاتی در برقراری ارتباط با سرور بازی و البته یک باگ نادر که باعث می شد بازی باز حتی قادر به اجرای بازی روی گوشی خود نباشد بودند.
 
اگر شما هم از این باگ آزار دهنده Pokemon Go رنج می برید بد نیست بدانید که طبق گفته برخی کاربران این مشکل به خاطر وصل شدن به داده های موبایل (و نه وای فای) رخ می دهد. برخی وقتی که اینترنت مصرفی گوشی خود را به وای فای تغییر دادند این مشکل برایشان رفع شد و المان های مختلف بازی به آن بازگشتند. برخی دیگر هم اذعان داشته اند که ریست کردن دستگاه می تواند به طور موقت این مشکل را حل کند.
 
آیا شما هم از این باگ آزار دهنده رنج می برید؟ اگر این چنین است و راه حلی برای آن، هرچند موقتی پیدا کرده اید آن را با ما و دیگر رسانه ها به اشتراک بگذارید.
 
منبع: Phone Arena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا