لوازم خانگی

با استفاده از کولر گازی سامسونگ جلوی گرمایش زمین را بگیریم!

خنکا به قیمت گرمایش زمین؟

با استفاده از کولر گازی جلوی گرمایش زمین را بگیریم!

 
استفاده از کولرهای گازی به دلایل متنوع روز به روز در حال افزایش است و در ایران هم این کولرها به جایگزین مناسبی برای کولرهای آبی تبدیل شده است. اما جدا از عملکرد، کارکرد و ویژگی‌های این کولرها، نکته مهمی در خصوص استفاده از کولرهای گازی و ارتباط آن با حفظ محیط زیست وجود دارد که شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌هایی که به استفاده از این نوع کولر رو آورده‌اند لازم است به آن توجه کنند.
 

همگام با محیط زیست

چنانچه کمک به جلوگیری از گرمایش زمین برای شما اهمیت داشته باشد و در عین حال به دریافت و حفظ استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ اهمیت می‌دهید، باید بدانید سامسونگ با استفاده از گازهای دوستدار اوزون در محصولات خود به خصوص کولر گازی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست می تواند به شما کمک کند.
اقدام شرکت سامسونگ برای استفاده از گازهای اوزون فرندلی یا دوستدار لایه اوزون به تعهدی بازمی‌گردد که بیست سال پیش تحت عنوان پروتکل مونترال برای جلوگیری از آسیب بیشتر به لایه اوزون میان کشورهای مختلف امضا شد و بر اساس آن بیش از ۱۹۰ کشور نسبت به منع استفاده از موادی که منجر به تولید گازهای آلاینده‌ جو می‌شود، متعهد شدند. البته اگرچه استفاده از گازهای دوستدار لایه اوزون در حال حاضر به عنوان یک مزیت به حساب می آید اما از چند سال آینده استفاده از این گازها اجباری است.
 
با استفاده از کولر گازی سامسونگ جلوی گرمایش زمین را بگیریم!
اما در عین حال به دلیل استفاده از گاز R410A که به حفظ محیط زیست در کولرهای گازی جدید کمک می‌کند، استحکام قطعات کولرهای گازی سامسونگ بالا رفته است. از آنجایی که این گاز فشار فوق‌العاده‌ای دارد کولرهای گازی جدید برای مطابقت با استفاده از این گاز، از استحکام بیشتری نسبت به کولرهای گازی قدیمی برخوردارند.
 

کمک به سلامت افراد

اما کولرهای گازی S-Inverter ویژگی دیگری نیز دارند و آن برخورداری از فیلترهای سه گانه از بین برنده گردوغبار، ذرات معلق در هوا و ذرات آلرژی زاست. این فیلترها ۱۰۰ % هوای ورودی به دستگاه را پوشش می‌دهد و با استفاده از پوشش ضد باکتریال، ضد آلرژی و ضد ویروس کمک قابل توجهی به سلامت افراد می‌کند. این فیلترها در آزمایشگاه‌های FITI/KEMTI کره و TEA ژاپن مورد آزمایش قرار گرفته و صد در صد تضمین شده است. بنابراین با استفاده از این کولر، جلوی پراکنده شدن ویروس آنفولانزا در فضا و ذرات آلرژی زا و گرد و غبار گرفته می‌شود و استفاده از آن خصوصا در محیط‌های اداری و … که تردد افراد زیاد است می‌تواند به حفظ سلامت محیط کمک قابل توجهی داشته باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا