اخبار

با اصوات ASMR آشنایی دارید؟صداهای گوش نواز در یک دستگاه

ASMR با نام کامل autonomous sensory meridian response، به نوعی صداها گفته میشود که احساسات را بر می انگیزد. می‌کنند. این حس عموما از طریق اصوات ASMR و هنگام تجربه‌هایی نظیر خش خش ناشی از راه رفتن بر روی برگ‌های پاییزی، کشیدن یک قلم مو بر روی بوم نقاشی و یا خاراندن پوست بدن در حالت خشک ایجاد در افراد ظاهر می‌شود.
در این رابطه اپهای بسیار زیاد و استثنایی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید، اما اگر این هم برایتان کافی نیست، شاید بهتر باشد با دستگاه ASMRION generator آشنا شوید. تولیدکنندگان این گجت جالب که آن را در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ به نمایش درآورده‌اند، به کاربران این امکان را می‌دهند که خودشان دست به کار شده و اصوات ASMR را تولید کنند.
با استفاده از این دستگاه علاقه‌مند به این گونه صداها می‌توانند چند افکت صوتی محبوب نظیر طوفان برف و وزش باد بر روی برف‌ها، ترکیدن حباب‌های محافظ پلاستیکی بسته‌بندی، کشیدن قلم مو، ضربه‌ زدن بر وی بدنه‌ی ظروف پلاستیک و خاراندن که باعث برانگیخته‌ شدن حس ASMR می‌شوند را به تعداد نامحدود تجربه کنند. امکان افزایش و کاهش صدای هرکدام از این افکت‌ها به همراه قابلیت میکس و ترکیب آنها نیز در این وسیله گنجانده شده است تا کاربران بنابر علاقه‌ی خود بتوانند ریتم‌های جالبی به وجود بیاورند.
ASMR
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا