اخبار

با اولین تبلت جان سخت مبتنی بر ویندوز ۱۰ شرکت Juniper اشنا شوید

از آنجا که بازار تبلت‌ها همچنان پر رونق است، روزانه مدل‌های متنوعی در آن عرضه می‌شوند. در این میان مدل‌های متفاوت با امکانات مختلف طرفداران بیشتری هم در بازار پیدا می‌کنند. در همین رابطه شرکت Juniper که سابقه دیرینه‌ای در طراحی و ساخت کامپیوترهای جان‌سخت دارد، به تازگی از یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمایی کرده که مناسب برای افرادیست که در محیط‌های پر خطر کار می‌کنند.
 

windows 10

بدون هیچ مقدمه‌ای بهتر است بپردازیم به مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین تبلت جان‌سخت مبتنی بر ویندوز ۱۰ شرکت Juniper. بر این اساس تبلت Mesa 2 از نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و محافظ دراگون تریل بهره می‌برد، این در حالی است که در سینه میزبان تراشه‌ای چهار هسته‌ای Z3745 اتم اینتل است.
 

photo_2016-01-31_20-11-12

photo_2016-01-31_20-18-12

تبلت جدید شرکت Juniper توانسته گواهی‌نامه عایقی MIL-STD-810G در شرایط وجود رطوبت، گردوغبار، دمای غیرمعمول، شوک و سقوط از ارتفاع را به دست آورد. از این رو با خیال آسوده می‌توان از آن در مکان‌هایی که مواد قابل اشتعال وجود دارد و یک جرقه کوچک می‌تواند باعث بروز حادثه شود استفاده کرد.
از آنجایی که اتصال یا قطع کار دستگاه‌های الکترونیکی در نواحی که از ترکیبات انفجاری استفاده شده می‌تواند خطر آفرین باشد، پورت‌های ورودی و خروجی Mesa 2 همگی با پوششی پلاستیکی دولایه محافظت گردیده است. طبق گفته شرکت سازنده، باتری این محصول بین ۸ تا ۱۰ ساعت دوام خواهد آورد، با این حال با خرید یک کیت جانبی باتری می‌توانید ۴ تا ۵ ساعت به عمر شارژ آن بیفزایید.
منبع : winbeta

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا