اخبار

با اولین گوشی مجهز به صفحه ی نمایش ۴K آشنا شوید !!!

گوشی های سری Nubia شرکت ZTE را می توان از با کیفیت ترین و به روز ترین گوشی های ساخت شرکت های چینی دانست که همواره دوست دارانی را در بازار گوشی های هوشمند و از جمله ی آنها در کشورمان دارند ، امروز مشخص گردیده که شرکت ZTE قصد دارد تا به زودی ۴ گوشی هوشمند جدید را روانه ی بازار نماید که ۳ گوشی مربوط به انواع Nubia X8 خواهد بود و یک مدل مربوط به سری Nubia Z11 ، تا به امروز گوشی های ساخت شرکت ZTE در بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی عرضه ی رسمی نداشته اند اما شرکت ZTE به رسانه ی ملی چین گفته است که قصد دارد تا Nubia Z11 را برای اولین بار به طور رسمی در بازار آمریکا عرضه نماید که می تواند موفقیت بزرگی برای این شرکت چینی محسوب گردد.
گوشی Nubia X8 که قرار است در سه مدل به بازار عرضه شود با سایز ۶.۴۴ اینچی صفحه ی نمایشش بی شک یکی از بزرگترین فبلت های بازار خواهد بود ، در ساخت بدنه ی آن از فلز استفاده گردیده و با وجود سایز بزرگ شرکت سازنده آن را در نهایت ظرافت طراحی کرده تا مقداری از سختی در دست گرفتن آن توسط کاربر کاسته شود ، ۳ مدل آن دارای سخت افزار خاص خود هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.
مدل اول Nubia X8 دارای صفحه ی نمایشی با دقت ۱۰۸۰p بوده ، پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ برایش در نظر گرفته شده است و ۳ گیگابایت حافظه ی رم و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر مشخصات فنی آن هستند.
مدل دوم Nubua X8 دارای کیفیت صفحه ی نمایش Quad HD می باشد ، پردازنده ی به کار رفته در آن همانند مدل اول اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد ، ۴ گیگابایت حافظه ی رم و نیز ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر مشخصات قنی مدل دوم می باشند.
نا باورانه خدمت شما عرض می کنیم که مدل سوم کیفیت صفحه ی نمایشی معادل ۴K را ارائه می کند که این کیفیت صفحه ی نمایش فقط در گوشی های آینده ی شرکت سونی مد نظر قرار داده شده است که آن هم تا به این لحظه در حد شایعه می باشد ، علاوه بر کیفیت باورنکردنی صفحه ی نمایش مدل سوم Nubia X8 دارای پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۳ ، ۶ گیگابایت حافظه ی رم بوده و نیز بسته به انتخاب کاربر می تواند ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی را داشته باشد.
و در آخر باید بگوییم که دوربین های به کار رفته در همه ی مدل های Nubia X8 یکسان بوده و دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربینی با دقت ۸ مگکاپیکسل برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده اند.
متاسفانه هیچ جزییاتی در مورد سخت افزار به کار رفته و همچنین طراحی ظاهری Nubia Z11 در دست نداریم و در اولین فرصت شما را در جریان اطلاعات بیشتر قرار خواهیم داد.
 
 
اولین گوشی با کیفیت صفحه ی نمایش 4K

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا