اخبار

با تبدیل آیفون ۷ همزمان هم موسیقی گوش دهید هم گوشی را شارژ کنید!

اپل تمهیداتی ویژه را برای حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری گوشی آیفون ۷ خود در نظر گرفته‌است با این تمهیدات همزمان هم می‌توان موسیقی گوش داد هم گوشی را شارژ کرد ، با رونمایی از آیفون ۷ مشخص شد که  آیفون ۷ تنها یک پورت لایتنینگ حضور دارد و اپل با حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در آیفون ۷ برای کاربرانی که تمایل به گوش فرادادن همزمان موسیقی با هدفون و شارژ گوشی دارند به مشکل برخورده‌است. بخاطر همین، شرکت اپل سفارش تجهیزاتی را داده‌است که این فرآیند را آسان ‌کند.
 
اپل برای حل این موضوع به شرکت Belkin سفارش ساخت تبدیلی را داده است که بتوان با آن همزمان هم آیفون ۷  را شارژ کرد و هم به موسیقی با هدفون گوش داد.
 
با  این تبدیل ۴۰ دلاری جدید کاربران به راحتی امکان شارژ همزمان آیفون ۷ و گوش کردن به موسیقی رادارند.
 
البته لازم به ذکر است که شرکت Belkin وعده داده است تا کاربران را زیاد منتظر نگذارد و این تبدیل جدید را دهم مهر ماه روانه بازار خواهد کرد،‌ از سویی دیگر Belkin اظهار کرده‌است  در ساخت این تبدیل با اپل همکاری تنگاتنگی داشته است و با این حساب می‌توان این‌گونه برداشت کرد که اپل لایسنس ساخت این تبدیل را به Belkin واگذار کرده است، با این حساب انتظار می‌رود تبدیل ۴۰ دلاری جدید در فروشگاه‌های رسمی اپل به عنوان لوازم جانبی آیفون ۷ به فروش برسد.
 
ساختار این تبدیل جدید که Belkin نام آن‌را Lightning Audio + Charge RockStar گذاشته است، دارای دو پورت لایتنینگ است، یکی از این پورت‌ها برای شارژ استفاده می‌شود و پورت بعدی را می‌توان به ایرپادزهای جدید اپل اختصاص داد. با این حساب آن دسته از کاربرانی که هدفون‌های دارای جک ۳.۵ میلیمتری را استفاده می‌کنند، باید تبدیل رایگانی را که برای تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری به لایتنینگ در بسته‌بندی آیفون ۷ قرار دارد را برای اتصال به این تبدیل استفاده کنند.
 
تبدیل Lightning Audio + Charge RockStar از فرکانس ۴۸ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و صدای خروجی ۲۴ بیت دارد. پشتیبانی از ریموت کنترل و همچنین میکروفن‌های ساخت اپل نیز در این تبدیل لحاظ شده است.
 

belkinlighningdongleimage_new

 
در مجموع باید گفت همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد، فرآیند گوش کردن به موسیقی و شارژ همزمان آیفون ۷ با حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، دیگر چندان فرآیند راحتی نیست و اپل کارِ کاربران خود را سخت کرده است؛ چرا که حتی با حضور این تبدیل نیز باید حتما دانگل تبدیل جک هدفون ۳.۵ میلیمتری به همراه کابل شارژ لایتنینگ و این تبدیل جدید را استفاده کنید.
 
ولی به هرحال اپل سعی در ساخت نوآوری‎های پیشرو برای بالا بردن سطح محبوبیت خود در رقابت‌های پراز تنش بازار تلفن همراه دارد.
 
 
منبع : کلیک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا