اخبار

با ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس بیشتر آشنا شوید

ساعت هوشمند VivoWatch، گجتی است که چندی پیش به شکل رسمی رونمایی شد. اکنون نماینده ایسوس در ایران با ارسال یک بیانیه خبری در خصوص قابلیت های همین ساعت هوشمند، تصمیم دارد کاربران را بیشتر با ویژگی های آن آشنا نماید. متنی که در ادامه مطالعه می فرمایید توسط شرکت ایسوس به رشته تحریر درآمده است.

در دنیای امروز، سلامت انسان ها به کمک فناوری بهبود یافته است؛ مدیریت و مشاهده علائم حیاتی، میزان سوخت ساز بدن و کنترل کیفیت خواب از اصلی ترین مواردی هستند که با کمک افزونه های پوشیدنی می توان آنها را به سادگی کنترل کرد. در ادامه به برخی از ویژگی های ساعت سلامتی VivoWatch خواهیم پرداخت.

VivoWatch (4)-w700

نگاهی به قلب شما

این ساعت پس از نصب و اتصال به یک دستگاه هوشمند، به طور ۲۴ ساعته نحوه کار قلب شما را پایش می کند. سنسور هوشمند روی ساعت که با فناوری انحصاری VivoPulse ایسوس ساخته شده، به طور دقیق ضربان نبض تولید شده را حس کرده و شما می توانید به سادگی از نحوه عملکرد قلب خود مطلع گردید.

VivoWatch (6)-w700

بررسی خودکار کیفیت خواب و تندرستی

VivoWatch با بررسی میزان جابجایی شما در هنگام خواب و ضربان قلب، کیفیت خواب را می سنجد. به کمک نرم افزار HiVivo ایسوس و با استفاده از داده های به دست آمده از میزان خواب و کالری مصرف شده، می توانید وضعیت تندرستی و شادی (Happiness Index) خود را مشاهده کنید.

VivoWatch (1)-w700

ورزش های هوازی و مدیریت میزان سوزاندن کالری

VivoWatch با سنسور های دقیق حسی حرکتی خود به همراه بررسی نرخ ضربان قلب، میزان دقیق مصرف کالری را در ورزش های هوازی و حرکات روزمره به شما نمایش می دهد. علاوه بر آن یک شاخص ویژه هوازی/ضربان قلب در هنگام سوزاندن کالری، محدوده و آستانه بدنی شما را به کمک یک چراغ LED نمایش می دهد. در صورتی که در هنگام ورزش از حد آستانه بدنی خود فراتر روید، نشانگر LED به رنگ قرمز تغییر خواهد کرد.

VivoWatch (7)-w700

همچنین این ساعت زیبا با استاندارد نفوذ پذیری IP67، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و می توانید با خیال راحت در هر شرایطی از آن استفاده کنید. امکانات جانبی رایج در ساعت های سلامتی مانند گام شمار، یاد آور پیام کوتاه، یاد آور فعالیت های روزانه، اشتراک میزان ورزش و نرخ سلامتی در رسانه های اجتماعی، سنسور UV و هشدار تماس در VivoWatch ایسوس نیز وجود دارد.

صفحه نمایشگر این ساعت از Corning® Gorilla® Glass 3 بهره برده و از بلوتوث نسخه چهار نیز جهت ارتباط با دستگاه های هوشمند استفاده می کند. به دلیل مصرف بسیار پایینی که دارد، در حالت عادی باتری این ساعت می تواند پس از هر بار شارژ تا ۱۰ روز به طور مداوم کار کند.

منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا