اخبار

با قابلیت جدید Google Photos دیگر نیاز به Rotate کردن دستی عکس‌ها ندارید

یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای موبایل، ویرایشگر و ذخیره ساز عکس‌ است. با اینکه اپلیکیشن‌های متعدد و جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است اما نرم افزار‌های قدیمی‌تر همانند Google Photos همچنان محبوبیت و کارایی خود را  حفظ کرده‌اند و تیم سازنده سعی دارد تا با امکانات جدید این نرم‌افزار را همچنان جذاب نگاه دارد.
گوگل به تازگی اعلام کرده است در بروزرسانی اخیر فوتوز، امکان چرخش خودکار تصاویر را به این اپلیکیشن افزوده است. این ویژگی در واقع به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان تصاویری که نیاز به چرخش دارند تا ظاهر مناسب را پیدا کنند توسط گوگل و بدون انجام کاری از سوی شما به نحوه درستی Rotate شوند.
در حالت پیش‌فرض قابلیت چرخش عکس‌ها در بخش Assistant (دستیار) برنامه گنجانده شده است اما اگر تمایل نداشته باشید که به صورت دستی تصاویر را تغییر دهید تنها با لمس گزینه Save تغییرات لازم توسط سیستم یادگیر هوشمند گوگل یا Machine Learning انجام خواهد شد.
مدیر تولید نرم‌افزار گوگل فوتوز آقای Tim Novikoff در بلاگ رسمی گوگل در خصوص این تغییرات نوشته است:

شما نیاز نیست کاری انجام دهید، سیستم Machine Learning در گوگل فوتوز تمام کارهای مورد نیازتان را انجام می‌دهد.

سیستم یادگیر هوشمند گوگل تنها به چرخاندن تصاویر خلاصه نمی‌شود، تشخیص چهره‌ی افراد در تصاویر، تشخیص محتوای عکس‌ها و جستجوی تصاویر با تایپ کلمات مرتبط با محتوای آنها از جمله‌ی امکانات این سیستم هوشمند است.
آپدیت جدید Photos هم اکنون برای iOS و اندروید و بخش تحت وب این اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار دارد.

منبع venturebeat
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا