اخبار

با هواوی Nova 3e و Nova 2Lite بیشتر آشنا شوید

Nova 3e و  Nova 2Lite دو محصول جدید شرکت چینی هواوی هستند که اخیرا معرفی شده‌اند و قرار است از هفته آینده روانه بازار شوند. همراه موبایلستان باشید تا با این دو محصول و مشخصات فنی آن‌ها بیشتر آشنا شویم.
هفته آینده هواوی P20 Pro در استرالیا روانه بازار می‌شود ولی در کنار آن دو محصول دیگر نیز در حال ورود به بازار هستند که هواوی Nova 3e و Nova 2Lite نام دارند. تصویر فوق مربوط به هواوی نوا ۲ لایت است. احتمالا ظاهر این دستگاه برایتان آشنا به نظر می‌آید. این بدان دلیل است که محصول فوق در بسیاری از بازار‌ها با نام P20 Lite روانه بازار شده است. هواوی P20 طراحی جالب و متمایزی دارد که هواوی جوانان را بازار هدف این محصول انتخاب کرده است. قیمت پایین‌تر از ۵۰۰ دلاری این تلفن هوشمند نیز باعث شده که محصول فوق یک تلفن هوشمند اقتصادی و با ارزش به حساب آید.

هواوی Nova 3e

محصول جدید هواوی با نام Nova 3e از یک دوربین دوگانه در بخش پشتی خود بهره می‌برد که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به فناوری شارژ سریع ۲.۰، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۵.۸۴ اینچی FullView Display FHD+ با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت بدنه به نمایشگر ۱۹.۹ اشاره کرد. Nova 3e دارای نمایشگری شفاف و دقیق است که از فناوری retina HD بهره می‌برد و هر اینچ آن از ۴۳۲ پیکسل تشکیل شده است و نرخ کنتراست ۱۵۰۰:۱ را دارد که باعث نمایش غلیظ و طبیعی‌تر رنگ‌ها می‌شود.
دوربین هواوی Nova 3e با استفاده دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ۹۶ نقطه‌ای می‌تواند در مکان‌های تاریک نیز تصاویر سلفی بسیار خوبی را ثبت کند و موجب جلوگیری از رنگ‌های ضعیف و تصاویر پر نویز شود. این تلفن هوشمند با استفاده از تکنولوژی متعادل کننده نور و ادغام کردن نور از بخش‌های مختلف تصویر سعی می‌کند تا روشنایی را بهینه کرده و نسبت سیگنال به نویز (SNR) را تا ۳۰۰ درصد کاهش دهد.

مطالب مرتبط

هواوی Nova 2Lite

nova 2 lite
هواوی Nova 2Lite از دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد و ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگر ۵.۹۹ اینچی HD+ FullView که در این محصول استفاده شده درون بدنه‌ای نسبتا بدون حاشیه قرار دارد که نسبت تصویر ۱۸:۹ را ارائه می‌کند. نمایشگر این محصول توسط شیشه خمیده ۲٫۵D پوشانده شده است. دوربین جایی است که هواوی Nova 2Lite در آن سربلند ظاهر شده است. سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی پشت دستگاه باعث می‌شوند که این تلفن هوشمند قادر باشد تصاویر پوکه خوبی را تا سطح ۷ دیافراگم ثبت کند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه نیز ۱۰ حالت مختلف برای زیباتر کردن چهره را ارائه می‌کند که در کنار فلش پیشرفته سلفی باعث می‌شود تصاویر ظاهری طبیعی داشته باشند. در کل Nova 2Lite در مکان‌ها و شرایط مختلف می‌تواند سلفی‌های عالی ثبت کند.
 

سایر ویژگی‌ها

هواوی nova 3e
هواوی Nova 3e و Nova 2Lite هر دو از رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام EMUI 8.0 بهره می‌برند که باعث می‌شود هماهنگ سازی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه در جهت بهینه سازی عملکرد پردازنده به بهترین شکل صورت گیرد و استفاده از دستگاه بدون هیچ مشکلی باشد. EMUI 8.0 به شکل هوشمندانه‌ای خود را با عادت‌های کاربران وفق می‌دهد و این کار نیز از طریق آموزش ماشینی صورت می‌گیرد و در نتیجه استفاده از دستگاه برای کاربران لذت‌بخش‌تر می‌گردد. قابلیت مالتی تسکینگ از ویژگی‌های دیگر این رابط کاربری است که از این جمله می‌توان به کشیدن سریع سه انگشت روی صفحه برای ثبت اسکرین شات اشاره کرد.
 

زمان ورود به بازار

هر دو دستگاه هفته آینده به همراه هواوی P20 Pro در تاریخ ۱۸ می روانه بازار می‌شوند. Nova 3e با ۶۴ گیگابایت حافظه رم بهایی ۳۹۹ دلاری خواهد داشت و نسخه ۳۲ گیگابایتی، Nova 2Lite نیز با قیمت ۲۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. دو رنگ مشکی نیمه شب (Midnight Black) و آبی (Klein Blue) برای هر دو محصول در دسترس خواهند بود.
نظر شما در خصوص این دو تلفن هوشمند اقتصادی چیست؟ نظرات خود را با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا