اخبار

با هواوی P9 Lite بیشتر آشنا شوید !

کمپانی هواوی چندی پس از معرفی دو پرچم‌دار جدید خود از خانواده پی ۹، تصمیم گرفت تا عضو سوم این خانواده هواوی P9 Lite را نیز معرفی کند. این گوشی هوشمند که یک محصول کاملاً میان‌رده است، از دو دوربین لایکا در قسمت پشتی نیز بهره نبرده است تا با یک محصول حدود ۳۰۰ دلاری رو به رو باشیم.
درست دو هفته پس از رونمایی هواوی از دو پرچم‌دار خود هواوی پی ۹ (Huawei P9) و هواوی پی ۹ پلاس (Huawei P9 Plus)، این کمپانی به‌صورت رسمی از سومین عوض این خانواده به نام هواوی P9 Lite رونمایی کرد. محصولی که نسخه کم قدرت‌تر از نسخه اصلی هواوی پی ۹ بوده و با هدف به دست گرفتن بازار میان‌رده از سوی هواوی معرفی شده است.
هواوی P9 Lite (هواوی پی 9 لایت)
همان‌طور که در گزارش‌های گذشته نیز به آن پرداخته بودیم عضو کوچک خانواده پی ۹ هواوی به یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت مجهز است. در حالی که هواوی P9 Lite به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی مجهز است، اما با مدل اصلی پی ۹ تفاوت‌هایی خواهد داشت. این مدل با بدنه فلزی خودش فاقد دو دوربین ساخت لایکا در قسمت پشتی خودش مطابق نسخه اصلی نبوده و هواوی به قرار دادن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بسنده کرده است. از سوی دیگر این محصول به یک تراشه هشت هسته‌ای Kirin 650 مجهز است؛ این در حالی است که مدل اصلی پی ۹ از پرچم‌دار تراشه‌های هواوی، Kirin 955 بهره می‌برد.
از دیگر مشخصات گوشی هوشمند هواوی P9 Lite باید به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲/۳ گیگابایت رم (بسته به انتخاب مدل) و اندروید مارشمالو اشاره کرد که با رابط کاربری EMUI 4.1 UI میزبان کاربران خواهد بود.
هواوی P9 Lite (هواوی پی 9 لایت)

زمان عرضه و قیمت هواوی P9 Lite

از ماه مه میلادی گوشی هوشمند هواوی P9 Lite با قیمتی حدود ۲۹۹ یورو در بازارهای بزرگ اروپایی موجود خواهد بود. این در حالی است که مشخص نیست بازار ایالات متحده آیا میزبان این گوشی باشد یا خیر؛ به هر حال ما انتظار قیمت گذاری حدوداً ۳۰۰ دلار را برای دیگر بازارهای جهانی این محصول داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا