اخبار

با گوشی Gionee Elife S8 که در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد آشنا شوید

شرکت چینی جیونی ( Gionee ) نیز یکی دیگر از حاظرین نمایشگاه MWC امسال است که از پرچم دار جدید خود با نام جیونی الایف اس ۸ ( Gionee Elife S8 ) در این رویداد رونمایی کرد.از مهمترین مشخصات فنی این گوشی می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد، ۴ گیگابایت حافظه رم و تراشه Helio P10 مدیاتک اشاره کرد.
گوشی هوشمند Gionee Elife S8 از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی و نوع AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی بهره‌مند است. نمایشگر این گوشی به قابلیت فورس تاچ اختصاصی مجهز شده که می‌تواند سه سطح مختلف از فشار را تفکیک نموده و با توجه به آن دست به اجرای دستور مد نظر کاربر بزند.
Gionee-Elife-S8-2
گوشی هوشمند جیونی الایف S8 از سیستم روی چیپ Helio P10 مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره‌مند بوده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو است. شایان ذکر است که در کنار این سیستم عامل رابط کاربری اختصاصی جیونی با نام Amigo OS 3.2 نیز راه‌اندازی شده است. کمپانی جیونی ضمن رونمایی از این گوشی اعلام کرده که نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی‌اش با نام Amigo OS 4.0 طی ماه ژوئن ارائه شده توسط این گوشی قابل استفاده خواهد بود.
Gionee-Elife-S8-3
صفحه نمایش AMOLED و ۵٫۵ اینچی گوشی هوشمند جیونی الایف اس ۸ توسط پنل گوریلاگلس ۴ پوشانده شده و رم دستکاه ظرفیت ۴ گیگابایتی را به همراه دارد. حافظه داخلی پیش فرض این گوشی هم ۶۴ گیگابایتی بوده و دستگاه از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی می‌کند. این گوشی قابلیت اتصال همزمان دو سیم کارت را داراست و دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با چراغ فلش LED اختصاصی تشکیل شده است. سنسور دوربین سلفی به کار گرفته شده در این محصول هم ۸ مگاپیکسلی است.
پرچمدار جیونی یعنی گوشی هوشمند Gionee Elife S8 همچنین به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است و از اتصال LTE 4G نیز پشتیبانی می‌کند. کمپانی جیونی برای این محصول باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته و اعلام کرده که دستگاه در رنگ‌های طلایی، خاکستری و رزگلد روانه بازار می‌شود. همچنین قیمت این گوشی معادل با ۴۹۴ دلار در نظر گرفته شده و عرضه رسمی آن از اواخر ماه مارس آغاز می‌شود.
 
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا