اخبار

با گوشی Huawei P10 ، عکاس حرفه ای پرتره باشید

یکی از جذاب ترین شاخه های هنر عکاسی در دنیای امروز، پرتره نگاری است. به طوریکه عکاسان بزرگ جهان برای آنکه جاودانگی خود در تاریخ هنر، سالها به عکاسی پرتره پرداختند و علاقمندان هنر نیز برای ثبت پرتره خود، هزینه های زیادی را پرداخت می کنند اما با رشد دنیای تکنولوژی، تلفن های همراه توانست جای دوربین های عکاسی را در دستان هنرمندان پرکند و علاقمندان عکاسی نیز توانستند خود را به عهنوان هنرمندان دنیای جدید تکنولوژی مطرح کنند و اما کمپانی مطرح هوآوی، آرزوی دیرینه بشر را محقق ساخت.P10 پلاس همان جادوی قرن جدید در عکاسی پرتره است.

لایکا، برند مورد علاقه هنرمندان

نام لایکا که یک شرکت آلمانی است در تولید دوربین های عکاسی و تجهیزات وابسته، نامی ماندگار در تاریخ عکاسی است. لایکا  با همکاری هوآوی، توانسته است کیفیت بالای دوربین های جلو و عقب P10 را فراهم کند. در این تلفن همراه، شما با هر کدام از دوبین ها، می توانید عکسی با کیفیت فرای انتظار خود ثبت کنید.

    تشخیص سه بعدی صورت

در P10 ، سیستم هوشمندی فعال است که میتواند اجزای صورت سوژه عکاسی را شناسایی کرده و فرم طبیعی چهره را در عکس حفظ کند. شما در عکسهای این تلفن همراه، می توانید زنده بودن سوژه را در قاب تصویر احساس کنید. زنده بودن تصویر یکی از دغدغه های مهم عکاسان پرتره است تا از تصنعی بودن تصویر جلوگیری شود. در این گوشی، الگوریتم خاصی ایجاد شده تا دوربین این تلفن همراه، با هوشمندی منحصر به فردی، سرعت شاتر و دیافراگم را تنظیم کرده تا بتوانید به عکسی با خصوصیات هنری دست یابید.
 
با گوشی Huawei P10 ، عکاس حرفه ای پرتره باشید
 

حفظ کیفیت در بزرگنمایی تصویر

بارها پیش آمده که در هنگام بزرگنمایی تصویر (زوم کردن)، کیفیت عکس شما کاهش پیدا کرده است. در p10 ، تدبیری اندیشیده شده تا شما به هر میزان که علاقه دارید عکس خود را بزرگنمایی کرده تا بتوانید بخشی از عکس را برای خود با کیفیت بالا، ذخیره کنید.
 

استودیوی خانگی را تجربه کنید

در هنگام عکاسی پرتره، حفظ بافت و رنگ پوست سوژه عکاسی در شرایط عکاسی از اهمیت بالایی برخوردار است. P10 برای شما شرایطی را فراهم می سازد تا بتوانید براساس رنگ پوست سوژه و نور محیط به عکس خوبی دست پیدا کنید. در دوربین جلوی این گوشی، سنسور حساس به نور نصب شده تا نور ورودی به دوربین را بهبود بخشد. با وجود این سنسور، شما می توانید در شرایطی که نور محیط کم است؛ عکسی با کیفیت بالا و نور خوب ثبت کنید
 
 

عمق میدان موثر

عمق میدان عامل مهمی است که بتواند سوژه عکس را از زمینه تصویر جدا سازد. در این گوشی، شما می‌توانید با تنظیم دیافراگم دوربین، فضای پشت سوژه را تار کنید تا پرتره شخصی که از آن عکاسی کرده اید، درخشش بیشتری داشته باشد. شما در هر لحظه می توانید از تغییرات عمق میدان تصویر که بر اساس تغییرات شرایط نور محیط ایجاد می شود، آگاه شوید و در زمانی که تمامی خصوصیات مورد علاقه خود را در عکس مشاهده کردید، تصویر خود را ثبت کنید.

آلبوم یادگاری

شما می توانید هرآنچه برای شما مهم است را روی عکس ذخیره کنید. زمان، نام شخص و هر آنچه باید به خاطر سپرده شود بر روی عکس شما، ذخیره خواهد شد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا