اخبار

با HelloEgg آشنا شوید؛ وقتی هوش مصنوعی به آشپزخانه می آید

بازار تولید اسپیکرهای هوشمند مجهز به دستیار دیجیتالی روز به روز رونق بیشتری گرفته و غول های حوزه فناوری از تولیدات خود در این زمینه پرده بر می دارند، از جمله آمازون اکو و Google Assistant که عمده ترین رقبای موجود به حساب می آیند.
اما اگر مدل هایی که تاکنون عرضه شده توجه شما را جلب نکرده اند، پیشنهاد می کنیم با HelloEgg آشنا شوید، محصولی که توسط RnD64 ساخته شده و تلاش دارد قابلیت های دستیار دیجیتالی را به یک تایمر پخت تخم مرغ اضافه کند.
این محصول به یک نمایشگر مخفی مجهز است که تنها هنگام روشن بودن متوجه حضورش می شوید و برای نمایش اطلاعات مختلفی مثل زمان و ساعت شمار کاربرد دارد.
این نمایشگر در مواقع دیگر هم یک چشم بزرگ کارتونی نمایش می دهد تا هنگام تعامل با آن احساس کنید با یک موجود زنده طرف هستید.
HelloEgg همچنین می تواند ویدیوهای آموزش آشپزی را نمایش دهد، هرچند مشاهده ی آنها روی نمایشگر ۳٫۵ اینچی دستگاه چندان کاربردی به نظر نمی رسد.
 

im-better-at-gifs-than-you_360.gif.png.0

علاوه بر این باید اشاره کنیم که ویژگی های هوشمند دستگاه هم به اندازه محصولات موجود هوشمند و فراگیر نیستند. برای مثال می توانید با استفاده از فرمان صوتی تایمر HelloEgg را فعال کنید یا موارد اینچنینی که عموماً هنگام پخت غذا کاربرد خواهند داشت.
البته با این وجود سازنده روشی جذاب را برای پاسخگویی به فرمان های صوتی کاربر در نظر گرفته است.
هرچند این محصول هم مثل ابزارهای مشابه با استفاده از الگوریتم های کامپیوتری دستورات کاربران را پردازش و پاسخ دهی می کند، اما یک تیم پشتیبانی انسانی هم وجود خواهد داشت که
در پایان لازم است اشاره کنیم که RnD64 اعلام کرده در تلاش است عرضه HelloEgg را از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز کند، اما در مورد قیمت محصول اطلاع رسانی نکرده است.

 
منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا