اخبار

برآورد ال جی از درآمد سه ماهه اول ۲۰۱۶: ۶۶% افزایش نسبت به سال گذشته

ال جی امروز پیش بینی درآمد سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد که بر اساس آن این شرکت در مدت مذکور انتظار کسب ۴۴۱ میلیون دلار درآمد را دارد، که به معنی افزایش قابل توجه ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است. این ارقام نه تنها بیانگر افزایش قابل توجهی در میزان درآمد این شرکت است، بلکه فاصله قابل توجهی با پیش بینی های صورت گرفته توسط تحلیلگران دارد.
افزایش درآمد در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ نمی تواند علیرغم محبوبیت LG V10 با فروش اسمارت فون ها مرتبط باشد. افت قیمت نمایشگرهای تلویزیون و فروش تجهیزات بیشتر می تواند عامل مهمی در افزایش درآمد در بازه زمانی مورد نظر باشد. اما در هر حال باید تا پایان ماه جاری منتظر بمانیم تا ارقام نهایی اعلام شوند و بتوانیم اظهار نظر کنیم.
 
البته متاسفانه این روند خوب کسب درآمد ادامه نخواهد داشت، چرا که ال جی برای سه ماهه دوم افتی ۴٫۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پیش بینی کرده است. منحصر به فرد بودن LG G5 قطعا توجهات را به خود جلب می کند، ولی با توجه به شایعاتی که اخیرا در خصوص پوشش رنگ بدنه فلزی جی ۵ عنوان شده ممکن است فروش این محصول تا حدی دستخوش رکود شود.
 
اخیراً سامسونگ نیز پیش بینی درآمد سه ماهه نخست خود را منتشر کرد و درآن به سود عملیاتی معادل ۵٫۷ میلیارد دلار اشاره کرده است. البته این عدد نشانگر افزایشی ۱۰ درصدی در میزان درآمد سامسونگ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است. پیش بینی می شود فروش گلسی اس ۷ و اس ۷ اج تغییرات زیادی را در میزان درآمد سامسونگ ایجاد کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا