اخبار

برخی از گوشی های نکسوس با نصب نسخه پیش نمایش اندروید N به مشکل خورده اند

گوگل به تازگی نسخه پیش نمایش اندروید N را به توسعه دهندگان عرضه کرده است و هم اکنون کاربران گوشی های نکسوس، اولین افرادی هستند که می توانند این نسخه را روی دستگاه های خود نصب کنند. اما به نظر می رسد دستگاه های نکسوسی هنوز برای دریافت این نسخه آماده نشده اند.
به گفته گوگل، صاحبان نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، نکسوس ۶ و نکسوس ۹ می توانند سیستم image خود را فلش کنند و یا برای دریافت بروزرسانی های این نسخه به صورت OTA ثبت نام کنند. اما به نظر می رسد که کاربران دستگاه های نکسوسی در اجرای این روند با مشکل مواجه شده اند.
یکی از مشکلاتی که کاربران نکسوسی با آن برخورد کردند، دریافت نکردن بروزرسانی OTA بود که به آنها اجازه می داد که آخرین بیلد سیستم عامل را به اندروید مارشمالو بازگردانند. اگر شما نیز جزو این دسته بوده اید، جای هیچ نگرانی نیست چرا که گوگل به شما اجازه می دهد تا سه بار این کار را انجام دهید. مطمئناً نسخه پیش نمایش اندروید N که ویژه توسعه دهندگان است حاوی باگ های فراوانی خواهد بود. این نسخه هنوز برای عرضه اولیه آماده نیست و به همین دلیل بوده که گوگل انتظار دارد ابتدا، پنج نسخه پیش نمایش توسط تسترها بررسی شود و نسخه اصلی سیستم عامل پس از انجام این تست ها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به کاربران عرضه شود.
مشکل دوم که کمی پیچیده تر از مشکل اول است، از کار افتادن سیستم عامل بوده که در برخی موارد توسط کاربران گزارش شده است. در این مورد با از کار افتادن سیستم عامل، کاربر نمی داند که چگونه باید سیستم image را فلش کند و هیچ وقت نمی تواند بوت لودر را آنلاک کند. این مشکل بسیار سخت تر از مورد اول است و ممکن است به راهنمایی گرفتن احتیاج داشته باشد.
این نقطه قوت که پیش از سایرین به نسل بعدی سیستم عامل اندروید دسترسی داشته باشیم بسیار جالب است حتی اگر یک پیش نمایش ویژه توسعه دهندگان در اختیارمان قرار گیرد اما اگر هیچ وقت نتوانستیم سیستم image را فلش کنیم و یا بوت لودر را آنلاک کنیم، احتمالاً از چنین تجربه ای به دور خواهیم ماند و هیچ گاه سمت این هوس زودگذر نخواهیم رفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا