بررسی‌ تخصصی

بررسی اسپیکر همراه بلوتوث شرکت تسکو مدل TSCO 2364

امروزه در بازار گجت ها لوازم الکترونیکی زیادی مشاهده می کنید. برخی از این ابزارها تقریبا در دست همه دیده می شود، مثل ساعت های اسمارت، پاوربانک ها و یا یکی از ابزارهایی که چند وقتی است در بازار به وفور یافت می‌شود، اسپیکرهای قابل حمل بلوتوث است. البته در هر صورت تمام این وسایل با گوشی یا تبلت شما سروکار خواهند داشت.
 
بررسی اسپیکر همراه بلوتوث TSCO 2364
 
در اینجا قصد داریم به نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو مدل ۲۳۶۴ بپردازیم. یک اسپیکر فوق العاده از نظر شکل ظاهری در ۷ رنگ مختلف، که از جنس آلومینیوم تولید شده است. این اسپیکر از ۲ بلندگو با خروجی صدای ۵ وات تشکیل شده که جمعا حجم صدای استریو خروجی آن ۱۰ وات خواهد بود. باطری قرار گرفته شده در این اسپیکر ظریف ۱۲۰۰ میلی آمپر می باشد. این بلندگو دارای شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۶ گیگابایت را داراست که به محض وارد کردن کارت حافظه، پخش از روی کارت حافظه انجام می شود. از قابلیت های دیگر این اسپیکر، پاسخگویی به تماس های موبایل خود توسط این اسپیکر نام برد و شما می توانید توسط میکروفون قرار گرفته در این اسپیکر مکالمه کنید و صدای مخاطب را نیز توسط بلندگوها گوش دهید.
 

 

کیفیت صدا

در تست های انجام شده توسط موسیقی های با کیفیت بالا، اسپیکر ۲۳۶۴ کیفیت و بلندی صدای خوبی دارد و برای یه فضای ۷۰ ۸۰ متری صدا کاملا شفاف به گوش میرسد که این میزان قابل قبولی برای یک اسپیکر با خروجی ۱۰ وات می باشد. البته وقتی ولوم را تا درجه آخر افزایش میدهید کمی موسیقی با نویز پخش می شود که نسبت به مدل های قبلی این افت کیفیت تا حد قابل ملاحظه ای در سری جدید محصولات تسکو بهبود پیدا کرده است .
 

 

ساخت و طراحی

شرکت تسکو مدل ۲۳۶۴ اسپیکر خود را در ۷ رنگ متنوع طراحی کرده است (آبی / طلائی / نقره ای / خاکستری / سبز / صورتی /مشکی) تا هر فرد با سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. جنس بدنه کاملا آلومینیومی می باشد و علاوه بر دکمه ها، در زیر اسپیکر دو قطعه پلاستیکی جهت جلوگیری از لغزندگی به صورت پایه قرار گرفته است.

در بالای اسپیکر ۴ دکمه وجود دارد که به ترتیب دکمه اول جهت تغییر Mode و خاموش و روشن کردن اسپیکر وجود دارد ، دکمه دوم و سوم برای کم یا زیاد کردن صدا و همچنین تغییر آهنگ قرار گرفته که در صورت فشار دادن یکبار، آهنگ بعدی یا قبلی پخش می شود اما با نگه داشتن آنها می توان صدا را کم یا زیاد کرد. و دکمه چهارم برای قطع و وصل کردن پخش موسیقی و همچنین پاسخ به تماس های تلفنی قرار گرفته است.

 

 

اتصالات

تسکو ۲۳۶۴ مجهز به بلوتوث نسخه ۲٫۱ می باشد و دستگاه های اندروید و iOS می توانند به راحتی با این دستگاه Pair شوند، همچنین با وجود پورت جک ۳٫۵ میلیمتری توسط کابل AUX نیز این امکان را به شما میدهد که به صورت با سیم یا بی سیم از اسپیکر استفاده کنید . زمانی که بلندگو را روشن می کنید ، شما می توانید با روشن کردن حالت بلوتوث ، موسیقی های خود را از روی گوشی یا تبلت خود پخش کنید ، به همین ترتیب اگر بخواهید از حالت AUX صدا را پخش کنید ، فقط کافی است کابل ۳٫۵ میلیمتری را به جک صدا متصل کنید. لازم به ذکر است حداکثر برد بلندگو در حالت بلوتوث تا ۱۰ متر می باشد البته فاصله‌ی گفته‌ شده در شرایطی است که مانعی مانند دیوار بین تلفن‌همراه و اسپیکر نباشد.

برای استفاده از بلوتوث باید چند ثانیه کلیدی که علامت خاموش / روشن روی آن حک شده است را بفشارید تا چراغ چشمک زن آبی روشن شود . سپس از طریق موبایل بلوتوث را جستجو کرده و بر روی نامTSCO-TS2364 را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود . با علامت مثبت + , منفی + اسپیکر می توانید صدا را کم یا زیاد کنید . همچنین برای عوض کردن آهنگ هم می توانید از این دو کلید کمک بگیرید .

ورودی AUX سمت راست اسپیکر بالای شیار کارت حافظه و پورت Micro USB که مخصوص شارژ می باشد هم زیر کارت حافظه قرار دارد .

عمر باتری

باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعت این اجازه را به شما می‌دهد که به مدت  ۷ ‏ساعت بی‌وقفه به موزیک گوش فرادهید، و زمانی که شارژ اسپیکر تمام شد، تنها به ۳ ‏ساعت برای شارژ مجدد اسپیکر نیاز دارید.  بنابراین شما می‌توانید هر روز از شنیدن موزیک با ‏کیفیت صدای فوق‌العاده لذت ببرید.‏

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا