بررسی‌ تخصصی

بررسی هندزفری بلوتوث تسکو مدل TSCO TH 5320

دستگاه TSCO TH-5325  مدل جدیدی از هدزفری های قدرتمند و فوق العاده زیبای شرکت تسکو می باشد که از ویژگی های بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت ساخت در این مدل بسیار ایده ال می باشد. از مهم ترین خصوصیات این مدل می توان به کیفیت بالای پخش صدا، امکانات و قابلیت های فراوان، ارگونومی مناسب، کیفیت ساخت بسیار بالا، ارزش زیاد در برابر قیمت مناسب، حساسیت ویژه، فرکانس پاسخ‌گویی، طراحی زیبا، کیفیت بالای مواد مصرفی و مناسب برای گوش دادن طولانی مدت به موسیقی اشاره کرد. در ادامه قصد داریم تا نقصد کوتاه و مختصری درخصوص این هندزفری داشته باشیم. با موبایلستان همراه باشید.

 
مشخصات فنی
نوع اتصال :بلوتوث

محدوده پخش صدا فرکانس :۲۰ تا ۲۰,۰۰۰ هرتز
حساسیت :۴۲ دسی بل
میکروفون :
نوع میکروفون : داخلی
سایر ویژگیها :هندزفری بلوتوث نسخه V4.0
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۷۵mAh
پخش موسیقی تا ۵ و مکالمه تا ۶ ساعت
پشتیبانی فاصله:۱۰ متر
دارای صدای استریو با میکروفون داخلی

طراحی و ساخت

ابعاد این  هندزفری برابر ۵ × ۱٫۴ میلی‌متر و ضخامت ۱ ~ ۰٫۴ میلی‌متر را داراست که برای چنین دستگاهی کاملاً ایده آل و مطلوب بحساب می آید.. این هندزفری در دو رنگ سفید و مشکی ساخه شده است که کاربر بسته به سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را می تواند انتخاب کند. در قسمت بالایی دستگاه دکمه های تنظیم صدا، پورت میکرو یو اس بی و دکمه پاور مشاهده می‌شود. در قسمت پایینی دستگاه نیز میکروفون قرار دارد. به‌طور کلی این هندزفری از طراحی بی‌نقصی برخوردار است و نمی‌توان از آن عیبی خاصی گرفت.

بررسی هندزفری بلوتوث تسکو مدل TSCO TH 5320

کیفیت صدا

معمولا یکی از مواردی که در هنگام خرید هندزفری به آن دقت میکنیم، کیفیت پخش صوت می‌باشد. مدل تسکو TH 5320  از کیفیت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است و به احتمال زیاد همه‌ی کاربران از استفاده از این هندزفری راضی خواهند بود. بلندی صدا به‌قدری است کیفیت صدا در حد بسیار مطلوب به گوش برسد و بلندی آن فدای حجم صدا نشده است؛ اسپیکر این هندزفری از کیفیت خوب و باس رضایت بخشی برخوردار است. لازم به ذکر است که سیستم بخش صوت در این هندزفری به‌صورت استریو می‌باشد؛ ممکن است در وهله اول این موضوع زیاد به چشم نیاید اما خوب است بدانید در هندزفری های مونو امکان شنیدن دیگر صداهای پخش‌شده از موبایل و… را ندارد و تنها استفاده‌ی آن‌ها پاسخ دادن به تماس‌ها می‌باشد ولی در هندزفری های استریو شما می‌توانید به تمامی صداهای بخش شده از دستگاه خودتان گوش دهید و لذت ببرید.

بررسی هندزفری بلوتوث تسکو مدل TSCO TH 5320

 

قابلیت‌ها

بر روی این هندزفری یک چراغ اعلان کوچک آبی رنگ قرار دارد که وظیفه آن اعلام حالت روشن بودن و یا حالت شارژ شدن است. این هندزفری به صورت صوتی حالت روشن و خاموش و میزان شارژ باقی مانده را اعلام می کند. این هندزفری اتصال به موبایل تا فاصله حدود ۱۰ متر را پوشش می دهد. درون جعبه این دستگاه، یک گوشی دیگر وجود دارد که با اتصال به پورت میکرو یو اس بی می توانید موسیقی را به صورت استریو توسط هردو گوش بشنوید.
بررسی هندزفری بلوتوث تسکو مدل TSCO TH 5320

عمر باطری

ظرفیت باطری این دستگاه ۷۵ میلی آمپر ساعت می باشد. عمر باطری این هندزفری کوچک معادل ۵ ساعت با استفاده ممتد که شامل پخش موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها می‌باشد که با استفاده‌ای سبک‌تر می‌توانید تا ۶ الی ۸ ساعت از آن استفاده کنید. زمان موردنیاز برای شارژ شدن نیز حدود ۲ ساعت می‌باشد که برای چنین باطری کوچکی کمی عجیب است. برای شارژ کردن دستگاه نیز درون جعبه یک کابل یو اس بی ۲۰ سانتی نیز وحود دارد.
 

جمع‌بندی

این هندزفری کوچک و ساده کار خودش را به خوبی بلد است و نمی‌توان به‌راحتی از آن عیب‌های کوچک و بزرگ گرفت. طراحی ساده و امکانات بی نقص موجب شده تا این هندزفری یکی از بهترین انتخاب های موجود برای تمامی کاربران باشد. نظرات خود را درباره این هندزفری بلوتوث کاربردی با ما در میان بگزارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا