ریپورتاژ آگهی

بررسی ویژگی های سرور مجازی آلمان

اگر با دنیای سرورها و وب سایت ها آشنایی داشته باشید، احتمالا می دانید که سرورهای متفاوتی در اختیار کسانی که قصد دارند یک سایت را راه اندازی کنند، قرار دارد. یکی از سرورهای مجازی، سرور مجازی آلمان است و در کشور آلمان قرار دارد. وب سایت هایی که در ایران قرار دارند به سرویس این سرور دسترسی کامل داشته، می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی سرور را مدیریت و نرم افزارهای مورد نیاز را بر روی آن نصب کنند. ما در این متن قصد داریم در مورد ویژگی های این سیستم، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که این اطلاعات بتواند در تشخیص بهترین سرور کمک های زیادی به شما ارائه کند. پس در ادامه این متن و با بررسی ویژگی های سرور مجازی آلمان با ما همراه باشید.

کاربرد سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان از رم ۲۵۶ شروع و تا ۲ گیگ ادامه دارد. این سرور می تواند در حجم های متفاوت، رم ارائه کند و به همین دلیل کاربرانی که نیازهای متفاوتی دارند می توانند به خوبی از آن استفاده کنند. این سرور برای افرادی که می خواهند فقط وب گردی کنند و کسانی که تنها به یک دسترسی نیاز دارند و یا افرادی که در بازارهای بورسی مانند فارکس و غیره فعالند مناسب می باشد. سرورهای مجازی در اروپا برای وب سایت هایی که نیاز به پردازش برنامه های سنگین دارند گزینه بسیار مناسبی بوده و برای این دست فعالیت ها نیز می توانند رم در اختیار قرار دهند.

مزیت های سرور مجازی آلمان

یکی از عمده ترین مزیت هایی که سرور مجازی آلمان دارد آن است که این سرور در کشور آلمان واقع شده است. پنل های ابری بعد از آنکه خریداری شدند بر روی سرورهای مجازی آلمان ارائه شده و کاربران می توانند به راحتی با این سرور ارتباط برقرار کنند. پنل سرور مجازی آلمان امکانات و گزینه هایی مانند STOP و START و یا RESTART نیز ارائه می کند. قابلیت rebuild نمودن نیز از دیگر مزیت هایی است که می توان برای این سرور عنوان کرد. این پنل امکان دسترسی به ۵۰ گیگ فضای پشتیبان را نیز فراهم کرده است.

از دیگر مزیت هایی که می توان در مورد سرور مجازی آلمان عنوان کرد، انتخاب سیستم عامل است. کاربر می تواند سیستم عامل لینوکس و یا سیستم عامل ویندوز اروپا را برای سرور مجازی انتخاب کرده و آن را سفارش دهد و برای این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد. حتی اگر کاربر بخواهد با توجه به سیستم عاملی که انتخاب کرده است پنل مدیریت را ارتقاء دهد این امکان برای او فراهم شده و در این رابطه نیز ممنوعیتی کاربر را به خود درگیر نخواهد کرد. حتی می توان منابع سیستم ویندوز اروپا و یا سیستم لینوکس اروپا را نیز ارتقاء داد و این هم از جمله مزیت های سرور مجازی آلمان به شمار می رود. در ضمن، به کاربر اجازه داده می شود تا تمام دسترسی های لازم بر روی سرور را در اختیار داشته باشد.

بررسی ویژگی های سرور مجازی آلمان

دسترسی های سرور مجازی آلمان

سرورهای اروپایی خام و بدون هیچ محدودیتی ارائه می شوند. زمانی که یک کاربر قصد دارد وب سایت خود را راه اندازی کند می تواند به تمامی پورت ها و سروری که در اختیار او قرار داده شده، دسترسی پیدا کند و به راحتی نرم افزارهای لازمه و آنتی ویروس را بر روی آن نصب نماید. نحوه ارتباط با سرورهای مجازی ویندوز از طریق دسترسی RDC خواهد بود و این دسترسی نیز توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. در سرورهای مجازی لینوکس دسترسی به شیوه SSH می باشد.

در کنار روش های دسترسی که در فوق به آنها اشاره شد، دسترسی VNC نیز ارائه می گردد. معمولا این روش دسترسی زمان هایی که دو روش دیگری کارایی نداشته و نمی توان با سرور ارتباط برقرار کرد، بسیار کارا و مفید به نظر می رسد. این روش کمک می کند تا بتوان با سرور مجازی اروپا ارتباط برقرار کرده و امکان انجام عملیات عیب یابی را فراهم می کند.

ویندوز سرور مجازی آلمان

ویندوز سرور مجازی آلمان

سرورهایی که در قاره اروپا خدمات ارائه می کنند در موقعیت جغرافیایی متفاوتی قرار دارند. آی پی این سرویس ها اروپایی است و دسترسی به سایت هایی که در ایران قرار داشته و بلاک هستند را نیز به راحتی فراهم کرده است. کاربرانی که در خارج از کشورمان هستند بهتر است از سرویس هایی که در خارج از کشور ارائه می شوند، استفاه کنند؛ زیرااین سرویس ها سرعت لود بهتری در اختیار کاربر قرار می دهند و این موضوع در نوع خود۳اهمیت بالایی دارد.

سرور مجازی ویندوز آلمان با ترافیک نامحدود ارائه شده و از آنجایی که اغلب کاربران تجربه کار با سیستم عامل ویندوز را دارند کار کردن با آن برایشان بسیار راحت تر خواهد بود. این سیستم عامل، رابط گرافیکی دارد و می توان چند مرورگر را بر روی آن مورد استفاده قرار داد. همین موضوع باعث شده که کاربران شرایط ساده تری را در حین کار با این سیستم عامل تجربه کنند.

قیمت سرور مجازی آلمان

قیمت سرور مجازی آلمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به موقعیت سرور اشاره کرد. در واقع، موقعیت سرور به دلیل نوسانات قیمت ارز باعث تغییر قیمت می شود. موضوع دیگری که آن نیز می تواند بر روی قیمت این سرور تاثیر داشته باشد سیستم عامل است. سیستم عامل لینوکس سبک تر بوده و می توان با کمترین امکانات نیز آن را مهیا کرد اما ویندور به رم بالاتری نیاز داشته و به همین دلیل با قیمت بالاتری ارائه می شود. شرکت ارائه کننده سرویس نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سرور مجازی به شمار می رود.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا