اخبار

برنامه اچ تی سی برای U11 Life

به نظر می رسد که تا چند ماه آینده باید شاهد رونمایی از برادر کوچکتر اچ تی سی U11 یعنی U11 Life باشیم. این گوشی در قد و قواره های U11 است با این تفاوت که از نظر سخت افزاری و قیمتی کمی پایین تر خواهد بود.
تفاوت صفحه نمایش این دو ۰٫۳ اینچ خواهد بود و همچنین u11 Life از یک صفحه نمایش فول اچ دی به جای QHD استفاده خواهد کرد. شرکت اچ‌تی‌سی با کاهش قدرت سخت‌افزاری گوشی جدید خود، سعی دارد تا یو ۱۱ لایف با قیمت کم‏تری در مقایسه با یو ۱۱ عرضه شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا تفاوت‌هایی بین مشخصات سخت‌‏افزاری این مدل و پرچم‌‏دار ۲۰۱۷ تایوانی‌ها وجود داشته باشد.
در این گوشی جدید حسگر اثر انگشت زیر دکمه هوم کار سازی شده و همچنین اج سنس یا سگر فشار نیز از آن برداشته نشده است؛ به همین جهت، می‌توانید به کمک آن، برنامه‏‌های مختلف را تنها با فشار روی لبه‏‌های گوشی اجرا کنید.
گوشی جدید شرکت HTC به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است که از فوکوس خودکار تشخیص فاز، استفاده می‌‏کند. دوربین سلفی یو ۱۱ لایف نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ را برای یو ۱۱ لایف در نظر گرفته است است. این گوشی مقرون‌به‌‏صرفه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی راهی بازار می‌شود. اچ‌تی‌سی امکان ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی از طریق درگاه میکرو ‌اس‎دی را نیز فراهم کرده است. در حال‌‏حاضر، مشخص نیست که نسخه‌ی ارزان‌قیمت‎ یو ۱۱ با چه مقدار حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد.
حتی با وجود این که اچ تی سی می خواست قیمت این گوشی جدید را پایین تر بیاورد اما باز هم از هدفون های uSonic استفاده کرد. تایوانی‌ها موفق به دریافت گواهی IP67 برای این گوشی شده‌اند که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین می‎‌کند. با توجه به اینکه یو ۱۱ لایف با هدفون‎های USonic همراه خواهد بود، ممکن است فاقد جک ۳.۵ میلی‏‌متری هدفون باشد؛ هرچند، این موضوع هنوز تأیید نشده است.
با وجود قیمت های بالای شرکت اچ تی سی و توضیحاتی که در مورد این گوشی دادیم باید منتظر یک گوشی با قیمت متوسط رو به بالا باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا