اخبار

برنامه جدید نوکیا برای نوکیا ۸

نوکیا ۸

به‌تازگی و بر اساس اظهارات وب‌سایت‌های خبری معتبر زمان انتشار نوکیا ۸ پر سروصدا اندکی عقب‌افتاده است. در حالی که شایعات تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند را در انتهای ماه جولای اعلام کرده بودند اما کمپانی HMD Global به عنوان صاحب برند نوکیا صحبت‌هایی را در رابطه با رونمایی این دستگاه در همایش در روز ۱۶ ماه اوت در لندن به میان آورده است. نوکیا نیز این همایش را تائید کرده است اما صحبتی از رونمایی نوکیا ۸ به میان نیاورده است.

با این حال این دستگاه چندان هم برای ما رازآلود نیست و عکس‌ها و ویدیوهایی را از نمونه‌های اولیه آن مشاهده کرده‌ایم که یکی از ویژگی‌های اصلی مشاهده شده در این تصاویر رنگ‌های منحصر به فرد و اندکی عجیب این دستگاه هوشمند بوده است. این دستگاه تا کنون در رنگ طلایی با مشابهت‌هایی به مسی دیده شده است.

با این وجود می‌توان نوکیا ۸ را اولین پرچم‌دار واقعی برند نوکیای جدید دانست که تا کنون تنها به عرضه دستگاه‌های میان رده و پایین رده و تلفن‌های همراه معمولی مشغول بوده است. شایعات حاکی از این هستند که این پرچم‌دار صفحه نمایشی ۵٫۳ اینچی داشته و پردازنده آن نیز تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ است که در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم کار می‌کند. همچنین دوربین در نظر گرفته شده برای نوکیا ۸ نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز برند Zeiss است و نسخه اندروید آن نیز ۷٫۱٫۱ خواهد بود.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که نوکیا قصد دارد تا به صورتی کاملا قدرتمندانه بازگشت خود به بازار تلفن‌های همراه هوشمند را با موفقیت همراه کند و در این راه حاضر به انجام هر گونه تلاشی بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد داشت. با این وجود برای بازگشت این شرکت به دوران اوج خود در ابتدای قرن جاری باید منتظر محصولاتی بیشتر و متفاوت‌تر از سوی این شرکت بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا