اخبار

برنامه سازندگان بزرگ برای معرفی گوشی هوشمند در کریسمس ۲۰۱۶

اپراتور تی موبایل لهستان بر روی وبسایت خود برنامه‌ی شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند برای سه ماهه‌ی اول و دوم سال ۲۰۱۶ را فاش کرده است. در این لیست نام شرکت‌های مانند سامسونگ، سونی، اچ‌تی‌سیو ال‌جی را در کنار سایر سازندگان به همراه تعداد گوشی‌های مورد نظر برای معرفی در این بازه، مشاهده می‌کنیم.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل لهستان برنامه‌ی شرکت‌های مختلف سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند را برای نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ فاش کرده است. سامسونگ در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ چهار عدد گوشی جدید معرفی خواهد کرد. می‌دانیم دو دستگاه از این گوشی‌ها گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس خواهند بود. اما در مورد دو گوشی دیگر در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست.
در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی یک گوشی جدید از اچ‌تی‌سی خواهیم بود. ممکن است این گوشی وان ام ۱۰ باشد؛ البته در گذشته شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر در دست طراحی بودن گوشی جدید پرچمداری از اچ‌تی‌سی با نام پرفیوم نیز بودیم. به علاوه ال‌جی نیز ۴ گوشی هوشمند را در این بازه معرفی خواهد کرد که البته مشخص نیست این گوشی‌ها از چه سری گوشی‌های ال‌جی خواهند بود؛ اما می‌توان حدس زد یکی از آن‌ها جی ۵ باشد که ظاهرا مجهز به حسگر عنبیه چشم نیز خواهد شد.
در نهایت سونی نیز در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی دو گوشی جدید معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دو گوشی از سری اکسپریا زد ۶ باشند. معرفی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ می‌تواند منطقی باشد؛ چرا که سری اکسپریا زد ۵ به تازگی معرفی شده‌اند.
در این لیست شاهد وجود گوشی‌های نیز هستیم که از قبل معرفی شده‌اند؛ از آن جمله می‌توان به وان ای ۹ اچ‌تی‌سی، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال مایکروسافت اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا