اخبار

برنامه موبایل استیم برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه شد

استفاده از برنامه استیم بر روی تلفن‌های همراه روز به روز در حال افزایش است و برای کاربران استیم به یک جزء حیاتی تبدیل شده است. برنامه‌ای که امکان صحبت با دوستانتان یا خرید و فروش از این فروشگاه را به شما می‌دهد. این برنامه به مدت چند سال تنها در اختیار کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید قرار داشت اما کمپانی ولو به تازگی نسخه ویندوز فون این برنامه را نیز عرضه کرده است.
با استفاده از این برنامه شما می‌توانید بازی‌های فروشگاه استیم را خریداری کنید، در انجمن‌های مربوط به هر بازی شرکت کنید و امنیت حساب کاربری خود در استیم را افزایش دهید.پس از تغییراتی که کمپانی ولو به منظور افزایش امنیت حساب‌های کاربری ایجاد کرد، برای استفاده از برخی امکانات به تایید از طریق برنامه استیم در تلفن همراه نیاز بود، به همین دلیل کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کردند به این کمپانی شکایت کردند.
در حال حاضر در صورتی که از این برنامه برای مبادله آیتم‌ها یا خرید‌ها استفاده نشود، با ۱۵ روز تاخیر مبادله شما انجام خواهد شد. ولو مدتی پیش اعلام کرد هر ماه در حدود ۷۷ هزار حساب کاربری دزدیده میشود و به نظر می‌رسد اقدام امنیتی جدید این کمپانی تا حدودی موفق عمل کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا