اخبار

برنامه های آینده Blizzard برای بازی Overwatch

در آینده قرار است قهرمان ها و نقشه های جدیدی به بازی تازه عرضه شده و محبوب Overwatch اضافه شود. کمپانی Blizzard پیش از عرضه بازی نهایی نیز با اضافه کردن قهرمان های جدید در طول نسخه بتا، نشان داد که برنامه های زیادی برای بازی جدید خود دارد.
جف کاپلان، کارگردان بازی، در گفت و گو با Eurogamer گفت که کمپانی Blizzard هنوز در برنامه ریزی برای عرضه قهرمان ها و نقشه های جدید Overwatch به نتیجه قطعی نرسیده است. کاپلان در ادامه به عرضه همزمان کاراکترهای Mei، D.Va و Genji و بازخوردهای منفی آن اشاره کرد.

این درسی بود که ما آن موقع گرفتیم. زمانی که وقت عرضه اولین قهرمان های جدید بازی برسد، آن ها را را یکی یکی و طی یک بازی زمانی معرفی خواهیم کرد. تا بازی پایداری خود را حفظ کند.

وی در ادامه توضیح داد که عرضه همزمان چند قهرمان با هم ممکن است بازی را دچار از هم گسیختگی کند.
در بخش دیگری از این مصاحبه، کاپلان می گوید که چگونه کمپانی Blizzard سعی دارد بخش Play of the Game را با سینماتیک کردن آن بهبود بخشد.

ما فکر می کنیم که بخش Play of the Game، درباره کاراکتر هایی مثل Reaper که مثلا چهار نفر را با هم می کشد، در حال حاضر هم جذاب است. اما همین بخش درباره کاراکترهایی مثل Torbjorn و یا Widowmaker در حال حاضر خیلی خوب به نظر نمی رسند. ما می توانیم آن ها را بیشتر سینمایی کنیم.

با اینکه به نظر نمی رسد این تغییرات به این زودی ها در بازی اعمال شود، کاپلان عقیده دارد این زوایای جدید می تواند برخورد های تصادفی و خنده دار را زیبا تر نشان دهد.
 

overwatch
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا