اخبار

بروزرسانی اندروید پای در گلکسی J7 Prime 2

سیستم اندروید پای در گلکسی J7 Prime 2 بروزرسانی شد. حجم این آپدیت ۱ گیگابایت است و جدیدتین پج امنیتی ماه مه نیز در این بروزرسانی لحاظ شده است. شرکت سامسونگ دو روز پیش، نسخه بروزرسانی شده اندروید ۹ را در گوشی گلکسی On7 پرایم ارائه داد و بعد از آن نرم افزار گوشی گلکسی J7 Prime 2 را بروزرسانی کرد.

شماره ورژن G611FFDDU1CSD8 به این گوشی تعلق دارد و حجم نسخه بروزرسانی کمتر از ۱ گیگا بایت است. پچ امنیتی ماه مه به همراه با رابط کاربری One UI عرضه شده است. البته شرکت فهرست کامل تغییرات موجود را در این بروزرسانی اعلام نکرده ، ولی مشخص است که آپدیت باتری به صورت حالت تاریک و سازگار است.

کاربران هند می توانند تا دو هفته دیگر از این بروزرسانی استفاده کنند. هر کاربری می تواند به بخش تنظیمات مراجعه کرده و روی بروزرسانی سیستم اندروید کلیک کرده تا روی گوشی او نصب شود.  در ابتدای سال گذشته میلادی این گوشی هوشمند و پرچمدار معرفی شد. اندازه صفحه نمایش آن ۵/۵ اینچ بوده و در آن فناوری PLS TFT به کار رفته است. شما می توانید تصاویر و ویدیوها را به صورت فول اچ دی تماشا کنید و اندازه تصویر ۱۶:۹ است.

سیستم اندروید نوقا به صورت نسخه ای کارخانه ای روی آن نصب شده و اکنون می توان آن را به صورت اندروید پای بروزرسانی کرد. یک چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰، قدرت گوشی گلکسی جی ۷ پرایم را تامین می کند. ۸ هسته پردازشی با فرکانس ۶/۱ گیگاهرتز، این پروسسور را شکل داده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند تعبیه شده است. دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده که کاربران می توانند تصاویر و ویدیوهای سلفی خود را به وسیله این دوربین ثبت کنند.

حافظه داخلی گوشی سامسونگ J7 Prime 2، ۳۲ گیگابابت ، رم آن ۳ گیگابایت است و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت و پورت microUSB برای این گوشی پرچمدار مدنظ گرفته شده است. البته نسخه بروزرسانی شده اندروید پای برای کاربران غیر هندی مشخص نشده ،ولی هر کاربری می تواند به بخش تنظیمات و Update  نسخه اندروید گوشی خود مراجعه کرده و آن را بروزرسانی کند.

با بروز رسانی، این گوشی ایمن تر شده و کاربر بهتر می تواند کارهای خود را به انجام برساند. مشخص است که شرکت سامسونگ در حال تحقیق و توسعه نرم افزاری گوشی های خود است تا بتواند مطابق جریانات و پیشرفت های نرم افزاری گام بردارد. کاربران می توانند جدیدترین نسخه نرم افزاری اندروید را در گوگل جستجو کرده و روی گوشی خود نصب کنند.

نسخه بروزرسانی شده از چند روز قبل به کاربران اطلاع داده می شود تا برای آن آماده شوند و بتوانند در اولین فرصت نسخه اندروید خود را بروزرسانی کنند.حتی در بروزرسانی نسخه اندروید گوشی گلکسی J7 Prime 2 می توان نحوه اتصال Wi-Fi را نیز بروزرسانی کرد ولی تاریخ انتشار این نوع نرم افزار مشخص نشده است.

بدین ترتیب کاربران می توانند به صورت ایمن تر و راحت تر به Wi-Fi متصل شده و از آن استفاده کنند. این گوشی دو سیم کارته بوده و شبکه های ارتباطی ۲G, 3G , 4G در آن به کار گرفته شده است. در مارس ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و حتی می توان سیم کارت های نانو را نیز در این گوشی به کاربرد. وزن آن ۱۷۰ گرم بوده و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و صفحه نمایشگر آن می تواند ۱۶ هزار رنگ را نشان دهد.

در آن قابلیت های ویبره و زنگ خوردن مد نظر گرفته شده و زنگ ها نیز از نوع MP3 هستند. حسگرهای اثر انگشت، مجاورت و شتاب سنج در آن به کار گرفته شده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا