اخبار

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰، چند زبان جدید و سیستم یادآور ساده‌ای را به کورتانا می‌افزاید

کمپانی مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را در اختیار کاربران آزمایشی “Fast ring” خودش قرار داده است. این بروزرسانی شامل اضافه شدن زبان هایی مانند اسپانیایی، پرتغالی و فرانسوی به دستیار صوتی این شرکت موسوم به کورتانا شده است. در دیگر تغییرات نیز ما شاهد اضافه شدن یک سیستم یادآور جدید در این دستیار شخصی خواهیم بود که همانند لیست های انجام وظایف To-Do عمل خواهد کرد.
مایکروسافت امروز بروزرسانی جدیدی را در اختیار کاربران آزمایشی “Fast ring” خودش قرار داده است که توجه ویژه ای را بر روی کورتانا، دستیار شخصی درون سیستم عاملی این کمپانی داشته است. نخستین مورد می‌بایست به گسترش زبان‌های تحت پشتیبانی کورتانا اشاره کرد. در حال حاضر زبان‌های اسپانیایی(مکزیک)، پرتقالی(برزیل) و همچنین فرانسوی(کانادا) نیز به ۱۱ زبان موجود در لیست گستره زبان های مختلف زنده دنیا در این اپلیکیشن اضافه شده اند که نشان از تمایل کورتانا به دسترسی هرچه بیشتر مردم مختلف دنیا خواهد داشت.
ویژگی دیگر کورتا اضافه شدن یک سیستم یادآور ساده خواهد بود که جهت استفاده شما، وابسه به تعیین کردن زمان خاصی نخواهد بود. بنابر این دستیار مایکروسافت سریعتر و آسان تر از گذشته در دسترس کاربران خودش قرار گرفته است که اطلاعات کمی را جهت نگهداری چیز‌های مختلف نیازمند است. درواقع سیستم یادآور جدید کورتانا می‌توانند همانند یک لیست وظایف To-Do عمل کند. هرچند که این بروزرسانی حاوی تغییرات دیگری می‌باشد که بعداً اعلام خواهند شد و تیم مایکروسافت نیز در این باره می‌گوید:

“کورتانا در آینده ای نزدیک درست همانند یک دستیار شخصی واقعی، قادر به پاسخگویی به این چنین درخواست‌هایی خواهد بود.”

مایکروسافت همچنین ترکیب ساده‌ای را از صفحه لاگین ویندوز ۱۰ با صفحه قفل این ویندوز در قالب یک صفحه همانند تلفن‌های هوشمند به وجود آورده است. تا پیش از این هر یک از این صفحات از تم و  تصویر زمینه مجزایی برخوردار بودند که حالا هردو اینها نیاز به یک تنظیم خواهند داشت. آخرین بروزرسانی fast ring شامل برخی از باگ‌ها نیز بود که قطعاً شما انتظار خواهید داشت تا بروزرسانی جدید، در کنار ویژگی‌های جدیدی که به همراه دارد شامل وصله زدن این باگ‌ها نیز باشد.
منبع: theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا