اخبار

بروزرسانی رداستون امکان انتقال روند کارها بین دستگاه های ویندوزی را فراهم می کند

بروزرسانی رداستون یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ است که به زودی ارائه خواهد شد. اطلاعات مختلفی در مورد قابلیت‌های جدیدی که این بروزرسانی به ویندوز اضافه می‌کند، منتشر شده است. یکی از این قابلیت‌های جذاب و مفید، مربوط به هماهنگی و اشتراک اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف مجهز به این سیستم‌عامل است.
در بروزرسانی جدید، قابلیتی اضافه شده که با فعال کردن آن، کاربر می‌تواند اپلیکیشن‌هایی که بر روی گوشی ویندوزی خود اجرا کرده است را بر روی کامپیوتر خانگی یا لپ‌تاپ جفت شده با این دستگاه (بوسیله بلوتوث) اجرا کند. به بیان دیگر کاربر می‌تواند کاری را بر روی گوشی خود شروع کند و آن را بر روی لپ‌تاپ تمام کند.
به طور مثال کاربر می‌تواند متن یک ایمیل را بر روی گوشی یا تبلت خود شروع کند و اگر زمان کافی برای اتمام آن نداشت، به محض در دسترس قرار گرفتن لپ‌تاپ یا کامپیوتر خانگی‌اش، ادامه‌ی این کار را بر روی آن دستگاه انجام دهد. یا در موقعیتی دیگر، آدرس محلی خاص را بر روی اپلیکیشن نقشه‌ی لپ‌تاپ پیدا کند و با انتقال اطلاعات بین لپ‌تاپ و گوشی، مسیریابی آن مکان را بر روی گوشی انجام دهد. بعلاوه به کمک دستیار صوتی هوشمند کورتانا، وظایف و کارهایی که نیمه‌تمام مانده‌اند نیز به کاربر یادآوری می‌شوند. به طور مثال کارهایی که بر روی گوشی شروع شده‌اند و می‌توان برروی لپتاپ آنها را به اتمام رساند، به کاربر یادآوری می‌شوند.
بروزرسانی رداستون
این قابلیت جدید تحت عنوان Project Rome در کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت در ماه گذشته معرفی شده است. به نظر می‌رسد ردموندی‌ها عزم راسخی برای هماهنگ کردن تمامی محصولات مجهز به سیستم‌عامل محبوبشان دارند. با اجرایی شدن این طرح‌ها بر روی دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل، می‌توان امیدوار بود که کاربران بیشتری برای خرید دستگاه‌های ویندوزی ترغیب شوند. این نوع هماهنگی بین دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها برای کاربران حرفه‌ای تر و مدیران و به طور کلی برای بخش تجاری و کسب وکاری بازار موبایل بسیار کارآمد است.
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا