اخبار

بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل بزودی آغاز می شود !

موضوع انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل به یکی از پیچیده‌ترین اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. در حالی که قرار بود اواخر سال گذشته این اتفاق رخ دهد ولی مایکروسافت اعلام کرد بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل از سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد. امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه مایکروسافت مکزیک نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را از ۱۰ اسفند در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران گوشی‌های ویندوزی تا کنون بیلدهای مختلفی را از ویندوز ۱۰ موبایل نصب کرده‌اند. تعدادی از اپراتورهای شریک مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار بستند تا ماه گذشته بروزرسانی نسخه‌ی نهایی منتشر شود. ولی گزارشی که مبنی بر تاخیر این بروزرسانی تا ماه فوریه منتشر شد بیشتر صحت داشت.
با این وجود برخلاف اینکه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نشده، ‌وب‌سایت وین‌فون‌مترو به نقل از مایکروسافت مکزیک فاش کرده که نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل دهم اسفند ماه عرضه خواهد شد.

روز دوشنبه مایکروسافت مکزیک در صفحه‌ی توئیتر خود اعلام کرده که بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل از روز ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) برای دستگاه‌های ویندوزی منتخب منتشر می‌شود. ردموندی‌ها سال گذشته در مصاحبه با وب‌سایت نئووین تاکید کرده بودند در مرحله‌ی اول تنها گوشی‌های مبتنی بر ویندوزفون ۸.۱ می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.
ماه سپتامبر نیز دو هفته مانده به معرفی رسمی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال، مایکروسافت مکزیک تصاویر و جزئیات زیادی را از پرچمداران ردموندی‌های منتشر کرد. به نظر می‌رسد این بار و پس از تاخیرهای زیاد، کاربران گوشی‌های ویندوزی می‌توانند به خبر منتشر شده امیدوار باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا