اخبار

برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۷ اپل در هفتم سپتامبر انجام میشود !

گلکسی نوت ۷ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) در رویداد اختصاصی کره‌ای ها در نیویورک رونمایی شد و به زودی عرضه می‌شود. حالا نوبت به اهالی کوپرتینو رسیده تا در مراسم رونمایی از آیفون ۷ (Apple iPhone 7) ما را شگفت زده کنند. تاکنون گزارشات متعددی مبنی بر معرفی این پرچمدار جدید در ماه سپتامبر در فضای وب منتشر شده‌اند و هر کدام روز خاصی را به عنوان زمان برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۷ در نظر گرفته‌اند.
همه این‌ها در حالی است که کمپانی اپل حتی برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (Apple iPhone 7 Plus) در ماه بعدی را نیز تایید نکرده است. با این حال با توجه به تعدد این گزارشات و سابقه اپل در برگزاری رویداد‌های ماه سپتامبر می‌توانیم تا حدی از این مورد مطمئن باشیم.
امروز گزارش جدیدی مبنی بر برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۷ در تاریخ هفتم سپتامبر در فضای وب منتشر شده است. این گزارش توسط خبرگذاری بلومبرگ (Bloomberg) منتشر شده است؛ آیفون ۶ اس اپل (Apple iPhone 6S) نیز سال گذشته در همین تاریخ رونمایی شده بود.
تاکنون گزارشات متعددی پیرامون امکانات و مشخصات آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در فضای وب منتشر شده‌اند؛ از حذف درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون‌ها گرفته تا قرار گرفتن دکمه هوم با لمس سه بعدی، افزوده شدن رنگ آبی در رنگ بندی و حذف خطوط آنتن در پشت دستگاه. علاوه بر این اپل احتمالا از لنز بزرگتری در دوربین پشتی پرچمدار جدید خود بهره می‌گیرد، چرا که برآمدگی دوربین در تصاویر لو رفته از بدنه آیفون ۷، بزرگتر از مدل‌های قبلی آیفون اپل است.
در مجموع، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از لحاظ طراحی، امکانات و مشخصات مختلف تفاوت بسیار کمی با پرچمداران سال قبل اهالی کوپرتینو دارند و گفته می‌شود اپل تغییرات بزرگ خود را برای سال بعد – دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های آیفون – نگه داشته است. حتی گفته می‌شود آیفون ۷ و نسخه پلاس آن سال بعد معرفی می‌شوند و در رویداد پیش رو شاهد معرفی آیفون ۶SE و آیفون ۶SE Plus خواهیم بود.
اگر اپل واقعا بخواهد آیفون ۷ یا آیفون ۶SE را در روز هفتم سپتامبر معرفی کند، باید منتظر ارسال شدن دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از آیفون ۷ باشیم. هرچند هنوز این تاریخ رسما تایید نشده است. لازم به ذکر است که آیفون‌های اپل معمولا یک هفته پس از رونمایی وارد بازار جهانی می‌شوند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا