اخبار

بلاخره بیکسبی در امریکا فعال شد

از این پس کاربرانی که از سامسونگ در امریکا استفاده می کنند نیز می توانند از دستیار صوتی هوشمند سامسونگ به نام بیکسبی استفاده کنند
ای برنامه فقط در کره جنوبی فعال بود که از این پس نیز می توانیم با حضور آن در امریکا، منتظر استفاده از آن در دیگر کشور ها نیز باشیم.
روی گوشی های جدید سامسونگ دکمه ای جدید برای این دستیار صوتی این شرکت نیز قرار داده شده که بتوان با استفاده از آن به سرعت به تمام نیاز های خود در گوشی دست پیدا کرد ؛ اما متأسفانه تمام قابلیت‌هایی که سامسونگ برای بیکسبی در نظر گرفته است از زمان شروع به کار این دستیار شخصی، فعال نبودند. دستیار هوشمند مورد اشاره در حال حاضر تجربه کاربری مشابهی با گوگل ناو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
همان‌طور که گفتیم، برای فعال کردن  این برنامه و مشاهده‌ی امکانات ناقص این دستیار صوتی، کافی است دکمه‌ی سخت‌افزاری مخصوص را در لبه‌ی سمت چپ گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس فشار دهید. بد نیست اشاره کنیم که در حال حاضر قابلیت بیکسبی ویژن به‌صورت محدود و از طریق نرم‌افزار دوربین گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این در حالی است که سامسونگ در توضیحات مربوط به معرفی دستیار شخصی خود، روی قابلیت‌ بیکسبی ویژن مانور زیادی داده بود.
به نظر می رسد که سامسونگ برنامه قدرتمندی برای توسعه این نرم افزار داشته باشد، یکی از قابلیت‌های مهم بیکسبی بهره گرفتن از فناوری یادگیری ماشینی است. با این ویژگی  برنامه می‌تواند عادات شما را یاد بگیرد و در نتیجه وظایف مختلف را به‌صورت بهینه‌تر و بر اساس نیاز شخصی‌ شما انجام دهد. سامسونگ اعلام کرده است که بیکسبی به‌زودی قادر خواهد بود دستورات پیچیده‌ی صوتی را تحلیل کند و علاوه بر این، امکان کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی با استفاده از فرامین صوتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
یکی از اهداف سامسونگ که قبلا در موبایلستان نیز در مورد آن بحث شد استفاده از دستیار صوتی خود در اکثر دستگاه ها حتی لوازم خانگی است. در حال حاضر مشخص نیست دستیار هوشمند بیکسبی دقیقا چه زمانی به‌صورت کامل منتشر خواهد شد و بنابراین باید باز هم صبر کنیم تا ببینیم سامسونگ در آینده چه تغییراتی در بیکسبی اعمال خواهد کرد. پس از انتشار نسخه‌ی کامل بیکسبی می‌توان بررسی کرد که مزایای این دستیار شخصی نسبت به رقبای قدرتمندی چون گوگل اسیستنت و آمازون الکسا چیست.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا