اخبار

بلک بری با طراحی جدید بازخواهد گشت

بلک بری با طراحی جدید بازخواهد گشت

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، تلفن همراه هوشمند بعدی بلک بری به احتمال بسیار زیاد از طراحی تمام صفحه بهره خواهد برد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از افشا گران توئیتر که اطلاعات تقریبا موثقی را درباره تلفن های همراه هوشمندی که هنوز به بازار عرضه نشده اند ارائه می دهد، اعلام کرده است که بلک بری تصمیم دارد تا پرچم دار جدید خود را با طراحی تمام صفحه عرضه کند. منطور از طراحی تمام صفحه این است که بدنه جلویی دستگاه به صورت کامل نمایشگر خواهد بود.
این تلفن همراه هوشمند که با نام مستعار شبح خوانده می شود، از طراحی صفحه نمایش بدون لبه برخوردار خواهد بود که این تلفن همراه هوشمند یاد شده را بسیار شبیه به گلکسی اس ۹ و آیفون X می کند. همچنین این کاربر توئیتر ادعا کرده است که پرچم دار آینده بلک بری توسط Optiemus به عنوان یکی از شرکت های ارتباط از راه دور هندی و دارنده صاحب جواز بلک بری ساخته خواهد شد.
این کمپانی موفق شده است تا مجوز ساخت و توزیع تلفن های همراه هوشمند در کشور هندوستان، سری لانکا، بنگلادش و نپال را به دست بیاورد. همچنین لازم به ذکر است که در نقاط و بازارهای دیگر جهان به غیر از این کشورهای نام برده شده، کمپانی چند ملیتی چینی TCL طراحی، تولید و توزیع محصولات سخت افزاری بلک بری را با نام بلک بری موبایل در اختیار دارد. باید یاد آورد شد که کمپانی سازنده بلک بری کی وان که در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد نیز کمپانی TCL بود.
در اختیار افشا کننده یاد شده اظهار داشته است که تلفن همراه هوشمند شبح به زودی و در طی هفته های جاری به بازار هند راه پیدا خواهد کرد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن همراه هوشمند به بازار کشورهای دیگر جهان از جمله ایالات متحده خواهد رسید یا فقط به بازار هندوستان محدود خواهد ماند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا